Leapsa de week-end!

Am primit sambata de la Madi (M’s blog) o leaspsa. Cica e la moda in blogosfera, dar cum eu mi-s atat de proaspata pe aceste meleaguri, a fost prima data cand m-am confruntat cu asa ceva. Mi-a luat ceva timp sa pricep cam despre ce e vorba, dar, dupa ce am tras cu ochiul pe la alte bloguri, zic eu m-am dumirit. Nu stiu daca am inteles bine ce trebuie sa fac, dar asa cum m-am priceput si eu, am incercat sa nu inchid cercul. Sincer, mi-a placut ideea si apoi si asa sunt in concediu o sapatamana asa ca, am raspuns unei provocari interesante. ce-a iesit, decideti voi!

Leapsa de week-end!

Principala trăsătură a caracterului meu: am toate calitatile si defectele unui taur

Calitatea pe care o prefer la un bărbat: inteligenta si statornicia

Calitatea pe care o prefer la o femeie: rafinamentul, eleganta, feminitatea

 Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: sinceritatea

Principalul meu defect: incapatanarea

Ocupaţia mea preferată: sa fiu mama

Visul meu de fericire: sa petrec sarbatorile de iarna la munte, intr-o cabana acoperita de zapada, dar care musai sa aiba un semineu in care sa trosneasca lemnele de brad, bineinteles alaturi de cei dragi

 Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: sa pierd o fiinta draga

Ce-aţi vrea să fiţi ? geniu

Ţara în care-aş vrea să trăiesc: Austria

Culoarea preferată: verde

Floarea preferată: trandafirul alb

Pasărea preferată: orice pasare – libera ca pasarea cerului

Prozatorii mei preferaţi: Cella Seghei, Balzac, Dumas, lista lunga

Poeţii mei preferaţi: Minulescu

Eroul meu preferat: orice barbat frumos care salveaza ceva sau pe cineva

Eroina mea preferată: Lorelai

Compozitorii preferaţi: Vivaldi

Pictorii preferaţi: cu toata sinceritatea, habar n-am

Eroii din viaţa reală: Eu sunt o adevarata eroina, zau daca stiu cand am timp sa le fac pe toate (he he he)

Eroinele din istorie: Ecaterina Teodoroiu (doar ii port numele, asa mi-a spus bunicul, din nou he he he)

 Băutura şi mâncarea preferate: salatele de orice fel si… in orice cantitate, prajiturile cu frisca, orice suc cu sau fara acid

Numele preferat: numele celor doi baieti din viata mea (au nume foarte frumoase), da’ nu vi le spun!

Ce detest cel mai mult: minciuna, prostia, fofileala

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: despre morti, numai de bine

Fapta militară pe care-o admir cel mai mult: m-ati bagat in ceata, sunt foarte multe

Darul natural pe care-aş vrea să-l am: sa vindec indiferent cum si ce

Cum aş vrea să mor: oricum, dar fara chin si cat mai tarziu

Greşeli care-mi inspiră cea mai multă indulgenţă: prostioarele copiilor

Deviza mea: Iubeste, fii tolerant, fii cinstit cu tine si cu cei din jur!

In blogosfera, lepşuiesc mai departe pe: Monica, Liviu, Marian, Cristi si Madalina, asa cum spuneam sunt blogerii pe care ii cunosc suficient de bine incat sa-i pun la munca.

Pe plan local, adica aici in orasel, va lepsuiesc pe toti dragilor, hai sa va vad cat puteti sa fiti de sinceri!

177 Responses to Leapsa de week-end!

  1. Mirel I spune:

    Da de un’ stii matale doamna ,,primar,,ce a vrut Just ME sa scrie???.Poate chiar a cenzurat dinadins (prin adaugarea,inversarea,sublinierea unor litere)nahhhh!!!!

  2. JBW spune:

    Da ce cocoloase are netul tau Mireleeeee

  3. Mirel I spune:

    JBW cam retras baiat!!!(o fi de la pikammer???)
    Sau cati calculatoru’la vecinii de jos???

  4. JBW spune:

    N-am cu cine vere,

  5. JBW spune:

    Azi am avansat in functie!! Am muncit la o groapa cu tevi groase de beton si din care iesea un miros aparte(nu dau detalii,din Nvidia…) m-i sa spus ca ala era drumul spre scaunul de director(sic.)

  6. Mirel I spune:

    Asta cam asa este JBW dar nu pot sa comentez la dresa altora (doar m-am rasucit toata ziua ditr-un pat in altu’)pe cand altii…..(au asistat la coacerea cozonacilor)trebi grele n-am ce spune.nahhhh!!!!

  7. JBW spune:

    O fi.Nu intreb,nu raspund!Nush.E intre neamuri,nu ma bag.

  8. JBW spune:

    Mirel,am ramas doar noi???Sau doar eu?M-am obisnuit cu monolog.Imi lipseste un craniu in mana…

  9. JBW spune:

    Vad ca duceti lipsa de teme,eu as avea o tema daca-mi permite sefa de blog(pls,pls)

  10. Just Me spune:

    Mai Mirele dar mult te-ai mai gandit tu la ce o sa fac eu si ai dat-o pana ai nimerit-o….in balta dupa teava lui JBW.
    Se pare ca netul asta vine cam in trepte….oare de ce?
    JBW baga tu o tema sa ne incui ca Mirel deja de la bebei se gandi la alte minunatii. Mirel sa-ti comand niscaiva ochelari?
    Sau poate desenez cum se fac aia mici…..cozonacii evident 🙂

  11. JBW spune:

    Just Me scz,scz dar nu pot fara aprobarea primariei,iar despre Mirel…nici-o nadejde ,,asa-i romanul n-ai ce-i face..

  12. JBW spune:

    Pana atunci,insa standby…Pe maine.!!

  13. Just Me spune:

    Somn usor la primarie ca oricum doarme si ziua :)) deh…bugetari :))

  14. Cati Lupaşcu spune:

    Neatza, mai vorbaretilor. Pai daca pe voi va apuca cheful de vorba la miezul noptii, e greu sa tina cineva pasul cu voi. Mai ales noi astia din conducerea primariei, ajunsi la o anumita varsta respectabila… Despre teme, v-am mai spus, nu aveti nevoie de acordul meu atat timp cat se respecta principiile bunului simt. Doar n-o sa stati voi acum nevorbiti o noapte intreaga ca nu v-a aprobat primaria subiectul… Dati bataie baieti cu temele care va intereseaza, ca va ajung si eu din urma dimineata.

  15. Madi spune:

    Hihihihi … Rise & Shine ! În sfârşit e Vineri

  16. john from London spune:

    Sa traiasca dom’ primar ,ca ‘pus gheata pa trotuar si mi-am rupt picioru iar , haaai !
    Buna Cati , buna Madi ( am auzit ca ai facut balet , e adevarat?).
    Buna dimineata locuitori al celui mai tanar si mai frumos pamant romanesc !
    deci , just me ce ti-ai zis john ii la scoala acuma ii momentu , of, of of.
    La colegiu a fost bine , colegele mele sunt niste dragute , ma ajuta si la lectii , da merg bine , asa a zis profa , mai sunt 13 saptamani si dau ex.
    Pentru mirel si Just me , ma eu am vazut aici o emisiune se” numeste schimb de mame ” asa ca eu va propun sa va intelegeti , ca si asa ce conteaza just me , ii in gradina ta , e al tau tata , ca Mirel e verificat , si pe urma la cat de „nesuferit2 esti so fi saturat si soata ta numa de ciorba de burta, zic si eu ,nu aruncati ba cu pietre ca e o initiativa „constructiva”.pentru spaniolul JBW , salutare frate , sa stii ca asa miros banii , urat urat , da nu se plange nimeni , toti am inceput asa , eu iti spun numa , invata engleza si treci canalu , ca se cauta in meseria ta !
    Dupa colegiu , am fost si de serviciu , doar ce am sosit acasa , azi plec la Portsounth , am ceva treaba acolo , vad si marea , si tre sa ii eau lu a mica patine cu rotile , ce sa fac am promis , deseara sunt invitat la o partida de poker, nu jucap[ pa mult cam 500 de caciula, azi incerc sa iti trimit micul cadou Mirel!
    Va pup, pa portofel evident!

    John from London

  17. john from London spune:

    graba asta , Portsmouth

  18. Just Me spune:

    Joane……eu tip….discriminare….ce cadouri frate? Unde te crezi tu? Cumva incerci sa-l mituiesti pe Mirel sa imi fie potrivnic….apropos ma joane vis-a-vis de schimb de mame….nu se poate schimb de copii? Ca si-asa Mirel are 2 asa ca poate „dona” unul, las la alegerea lui care ca ambii sunt niste dragalasi. Asa ca….eu ii dau niscaiva liniste si el imi da un bebe gata mare 🙂
    Ce zici Mirele te incurci?:)
    Apropos cu primaria care doarme la ora 23.00 este de inteles dar si la ora 8.00 si la 9.00 si la pranz, ca mult se mai doarme…..of of mai mai

  19. john from London spune:

    Ai vazut deviza mea ?
    Ai vazut noua politica in AFGANISTAN , mituire sa numeste , stai linistit ca ai si tu ceva , am promis!
    JOHN

  20. Madi spune:

    Da Domnu’ John, am făcut balet când aveam 12-13 anişori şi m-a’nscris mama la casa ”pionerilor” 😆

  21. john from London spune:

    Aaaa , da am inteles, pa mine ma dat mama la traforaj !
    tot la casa pionerilor!
    Ma bucur ca est pe aici , in rest nu sunt domn ca daca eram , eram si eu baiat de baiat in Romania, asa ..
    Cu drag John!

  22. Madi spune:

    … în rest, suntem bine sănătoşi, nu mâncăm zăpada şi … ne tragem scut 😀

    Tot cu drag, Madi !

  23. Cati Lupaşcu spune:

    Just me, intreci masura(he he he, vezi daca nu te documentezi aduci acuzatii nefondate).
    Primul meu post pe ziua de azi e la 8.44, revizuieste comentariile si o sa te convingi. Primaria nu o rezista ea pana seara tarziu, da’ dupa cum vedeti de la primele ore e pe metereze. Repet Just me, 8.44, cand tu cred ca inca faceai nani nani.
    Despre copii, nu te dezici, ravnesti la bunul altuia, ca sa nu mai zic, bun gata crescut. Tot smecher!!
    John, la cat umbli si tu mai baiate, chiar ma intreb cum Dumnezeu iti mai faci timp si pentru noi… asta inseamna ca tie chiar iti place aici daca faci atatea sacrificii!
    Madi, ma gandeam eu ca e mana de artist in cazul tau, blogul tau „spune” asta, iar chestia aia 50 si unu mie mi-a placut la nebunie.
    Iar fiindca veni vorba de „extrascolare”, ce sa va spun. In clasa I mama a incercat baletul cu mine, da’ma impiedicam si de umbra mea, ca sa nu mai spun ca ameteam dupa doua piruiete (de acolo cred ca mi se trage, si acum cam tot ametita sunt). Am incercat apoi chestia aia cu „ce pot face doua maini dibace”. Foarte buna eram, aveam eu doua maini, numai ca amandoua erau stangi. Nici asta n-a mers!
    Asa ca la inceputul clasei a II a am inceput orele de muzica. Si muzica am facut pana in anul II de facultate. Am fost o mica vedeta. La mine in cartier, ce credeati?
    Hai va pup ca lucrez la un post nou. Concediu, concediu, da vad ca pregatesc cititorii un protest impotriva primaritei lenense si nu pot sa-mi asum asta.

  24. Just Me spune:

    hehehehe o fi fost 8 dar acele +44 deja ce mi-e fara un sfert, ce mi-e fix….cam aceasi branza….basca ultmul meu post a fost azinoapte si la 7 in picioare, morala….bugetarii stau pe dreapta si o lalaie…..ia sa vedem si noua dezbatere….cam atat pe-aici ca deja acest post a facut furori la acces si comentarii 🙂

  25. Just Me spune:

    Mai Mirel a mai trecut un weekend si tii leapsa la tine degeaba.
    Se pare ca esti tare indecis sa spui ce e pe-acolo si in cazul asta cerem voie Primariei sa iti permita sa scrii cate 3 variante de raspuns.
    Primaria….alo….relatiile cu publicul….ati inchis?
    Rog luati cererea si dati-o Doamnei Primar.

Lasă un comentariu