Mai mult decat simple cuvinte

In urma editorialului „Oras cu parfum de slugarnicie”, am primit din partea organizatiei de mediu „Green” un mesaj prin care presedintele organizatiei, Dan Paun, a dorit sa faca precizari.
Iata mesajul lui: „Adresa noastra de email este: asociatiagreen@yahoo.com.  Acolo puteti cere tabele pe care sa strangeti semnaturi. Avem deja PESTE 2.500 de semnaturi, si continua sa vina NATURAL, fara ca noi sa cerem. Deja populatia Brailei da semne ca s-a saturat. La documentul depus de noi la dezbaterea publica am primit un raspuns ambiguu de la ARPM Galati; asteptam si raspunsurile de la Apele Romane, si de la Ministerul Mediului, ca sa le atasam cand vom trimite cererea la Comisia Europeana”.

Noi, redactorii „Obiectiv”, am transmis o solicitare pe aceasta adresa de mail, am primit un model de tabel si am reusit, numai in aceasta dimineata, sa strangem circa 50 de semnaturi. Dar vom continua. Acelasi lucru poate sa faca oricare dintre voi.

Lasă un răspuns

