Cine sunt eu

Cand cei mai multi dintre voi veti ajunge aici, in orasul acesta de cuvinte, eu voi avea deja o vechime de cateva zile. Mai multe sau mai putine, chiar nu conteaza. Important este ca am ajuns prima aici si ca vreau sa va intimpin cat mai bine posibil. Nu o sa am pretentii de gazda! Va promit. Pot sa fiu chiar si fata care face cafeaua. Vreau insa ca dupa ce imi termin treaba sa ne asezam impreuna la masa, fiecare cu cafeaua si tigara lui (ups! am uitat sa va spun: sunt fumatoare) si sa ne sfatuim ca niste vechi prietenei.
Bun. Cafeaua este fierbinte, deci sa incepem. Eu prima.

Cine sunt eu?

Eu sunt Cati. Sunt nascuta in zodia taur, deci, ati ghicit, sunt extrem de incapatanata, o trasatura de caracter ce poate fi usor incadrata la categoria defecte. Insa, cred eu, dupa atitia ani am reusit sa „contolez” destul de bine incapatanarea asta si sa o folosesc, de cele mai multe ori, ca pe un atu. Ei, bineinteles ca mai am si scapari, dar, la urma urmei, le consider normale, permise. Sincer, nu m-as regasi intr-o viata linistita, terna, „dreapta ca o linie”.
Iubesc verdele. Si asta s-ar parea ca tot de la „taur” mi se trage. Tot ce inseamna verde. Dar mai presus de orice iubesc iarba proaspata si plina de roua. Mi se pare cel mai frumos dar pe care ni l-a facut Dumnezeu.   
Cine sunt eu? Sunt mama, sunt sotie, sunt sora. Din pacate prea putin timp dintr-o zi. Pentru ca de cele mai multe ori sunt jurnalist. Si spun asta simplu. Nici cu mandrie, nici cu tristete. Acum mi se pare atat de firesc, de natural ceea ce fac incat de cele mai multe ori ma gandesc ca asa mi-a fost sortit. Nu m-am visat nicodata facand asta, visul meu era sa ajung cercetator, sa descopar niste chestii, n-am stiut niciodata exact ce, cu ajutorul carora sa fac mai usoara viata oamenilor. Dar, daca stau bine sa ma gandesc, poate exact asta si fac acum. Sau cel putin asta incerc.

Lasă un răspuns

