Când confuzia trage linie între viaţă şi moarte

De sâmbătă încoace, Brăila este din nou în centrul atenţiei publice. Scene parcă rupte dintr-un film de la Hollywood ne aruncă din nou pe primele pagini ale ziarelor din întrega ţară şi în topul ştirilor televiziunilor centrale.

Sâmbătă, la Brăila, poliţiştii au împuşcat un tânăr, care după câteva ore a murit. A fost împuşcat pe una dintre cele mai circulate artere ale municipiului, la o oră de vârf. Cine e, de fapt, băiatul? Poliţiştii spun că e interlop. Familia, cunoscuţii, prietenii spun categoric: nu. Au procedat corect poliţiştii? Unii zic că da. Alţii însă sunt categorici: nu. Părerile sunt împărţite, pentru ambele întrebări fiind foarte importantă partea baricadei de care se află respondentul.

Eu am să încerc însă, să mă detaşez. Bine, atât cât te poţi detaşa atunci când e vorba de viaţă şi moarte. Moartea unui tânăr şi viitorul altuia, poliţistul care a tras glontele ucigaş – pentru că, să fie clar, şi cariera lui este acum într-un mare impas. Şi am să încep prin a recunoaşte că, din punctul meu de vedere, ce s-a întâmplat sâmbătă, la Brăila, e doar începutul. Începutul adevăratei tragedii.

citeste mai departe…

Un răspuns la Când confuzia trage linie între viaţă şi moarte

  1. Just Me spune:

    Ce subiect controversat, cate pareri pro si contra, am citit articolele ziarului Obiectiv respectiv comentariile lasate de unii si altii la paginile web.
    Am ramas profund impresionat, paradoxal neplacut de cate imbecilitati s-au scris de catre unii useri si m-am gandit ca totusi….nimeni nu imparateste lumea si dreptul de viata si de moarte nu-l are nimeni.
    A fost sau nu o eroare, o imprudenta, un lucru pus la punct, o intentie….orice ar fi fost, nu pot fi de acord cu ce s-a intamplat.
    Oricine ar fi fost Sorin nu da nimeni dreptul nici macar unei arme sa se descarce din greseala. oricat de pacatosi am fi nu avem obligatia sa ne lasam viata la indemana nimanui. Suntem buni sau rai, oameni integri sau borfasi, recuperatori sau platitori…avem dreptul la viata si din pacate DOAR LA O VIATA.

Lasă un răspuns

