Ura, am infrant!

Va spun sincer, la momentul acesta, teatrul ieftin care se joaca pe
scena politicii romanesti nu imi provoaca decat greata. Ma
ingretoseaza pur si simplu discursurile lor puerile, atacurile lor
absurde, promisiunile desarte, deciziile aberante, nesimtirea cu care
ne trateaza. Pur si simplu isi bat joc de criza, de situatia
dezastruoasa in care se afla tara, de problemele noastre. E clar, nu ii
intereseaza decat ciolanul. E evident. Si de acea, chiar nu inteleg la
ce mama naibii ne mai obliga sa asistam la tot circul asta: ca le pasa,
ca ii doare, ca se gandesc foarte bine inainte de a lua o decizie
majora ca de exemplu: asumarea raspunderii, spargerea coalitiei,
inaintarea motiunii de cenzura, ba chiar inaintarea candidaturii pentru
functia suprema in stat. Ce gogomanii! Ce or mai fi jucand degeaba
scenele astea! Oricum le joaca din ce in ce mai prost si, oricum, nu
stiu cine mai pune baza in cuvintele lor. Eu, una, pur si simplu nu mai
am putere sa ii ascult, sa ii vad, si de mult timp nu ma mai chinui sa ii
inteleg. Nu mai am putere pentru ca sunt prea obosita de cat i-am
ascultat, de cat i-am privit, de cat m-am chinuit sa-i inteleg. Iar la cat
de obosita sunt, mi-e teama ca nu o sa am putere nici macar sa
merg la vot.
Cand s-a discutat prima data despre integrarea tarii noastre in
Uniunea Europeana, primele cuvinte la care m-am gandit au fost:
corectitudine si decenta, si mi-am imaginat o tara an care tot omul,
indiferent de avere, studii sau statut social este tratat ca OM, o tara
an care dreptatea si interesul comun sunt primordiale. Am zis ca,
indiferent de pretul platit, rezultatul merita. Ce primim in schimbul
sacrificiilor pe care suntem rugati sa le induram de 20 de ani?
Nimic. Aceeasi gramada de gunoi in fata blocurilor, prin care
clocaie cainii comunitari, aceleasi tramvaie si autobuze second
hand, aceeasi piata plina de speculanti. Saracie lucie, coruptie,
preturi umflate, functionari care te plimba sictiriti de la un birou la
altul, profesori nemultumiti si scoli ce stau sa cada, cadre medicale
plictisite si spitale in care si banala vata este un lux dar, mai presus
de toate, conducatori pusi pe capatuiala.
Ce mai, acesta este adevarul: daca de la revolutie incoace primim
ceva cu varf si indesat, este nesimtirea alesilor nostri!

Un răspuns la Ura, am infrant!

  1. Just Me spune:

    Si uite-asa nu ma pot abtine si in asta noapte tarzie de ora…ups…in asta tarzie de ora in noapte….ups….in asta…fie seara…inca ma intreb…hac…”eu cu cine votez?” sau mai bine m-as intreba…..eu de ce oare votez?
    Si dintr-un hau se-aude o voce slaba….e dreptul tau constitutional, cauta in istorie sa vezi ce a insemnat un vot candva….si alte multe bla-u bla-auri pe care le aud fara sa vreau cand fac piata….daca o fac….sau daca as avea de ce s-o fac sau poate daca as avea cu ce s-o fac…ca na…exista sau nu…motivatie tot gasim.
    Sa revenim la lucrururile concrete, dupa multe aberatiuni auzite, vazute, citite, realizam ca „Ura, am infrant” insa ma intreb retoric….”pe cine?”
    Am infrant comunismul?
    Am infrant saracia?
    Am infrant clasa politica gen :vin ai nostri, pleaca ai nostri?
    Am infrant mizeria?
    Am infrant lipsa de educatie?
    Am infrant spaga?
    Am infrant furtul din banii contribuabililor?
    As putea face o lista care nu va tinde catre infinit insa nici usor nu va fi de citit insa ma resemnez si spun cu sinceritate ca intradevar am infrant….AM INFRANT POPORUL ROMAN care in nesimtirea si lenevia ce-l caracterizeaza nu se va trezi decat peste vre-o 50 de ani. SA TRAITI BINE si noi pe langa voi.
    Felicitari doamna.

Lasă un răspuns

