Pana una, alta, avem mare nevoie de educatie!

Am fost in Gradina, un fiasco total. De ce mi-am facut sperante ca o
sa fie bine, nu stiu. Credula mai sunt cateodata! Poate daca mi-as fi
propus doar sa merg pur si simplu sa ma plimb si sa admir florile, ar
fi fost ok. Putine standuri ce-i drept, dar frumos amenjate, cu o
minunatie de crizanteme si aranjamente florale, la preturi rezonabile
as spune. S-ar fi putut mai bine, dar avand in vedere ca suntem in
perioada de criza, a fost in regula. Daca m-as fi oprit la atat, as fi dat
dovada de intelepciune. Dar, ti-ai gasit! Am vrut musai pastrama! Va
spuneam de vineri ca numai asta am in cap. Mare greseala! Am
pierdut mai bine de o ora la o coada imensa, m-am afumat toata mai
ceva ca un mic, iar in final am cedat nervos si am plecat. E a doua
oara cand mi se intimpla, prima a fost pe faleza, de Zilele Brailei. Si
sper sa-mi fie de ajuns, sa nu ma mai pun in situatii din astea
penibile. De ce se intampla asta? Pe de o parte e vina
comerciantilor, care, de fiecare data, la asemenea evenimente, par complet depasiti, si tehnic si
numeric, sunt iritati, sunt aroganti, dar si a brailenilor care, daca nu
intra in fata, daca nu fac un pic de galceava, daca nu se imping, daca
nu injura, parca nu se simt bine. Va rog sa nu ma intelegeti gresit, nu
sunt nici simadicoasa, nici fitoasa, nici exagerata. Dar pur si simplu
nu pot sa inghit grosolaniile, nesimtirea si lipsa de respect.

3 răspunsuri la Pana una, alta, avem mare nevoie de educatie!

  1. Just Me spune:

    Incep prin a ma repeta : NU EXISTA POPOR EDUCAT CI DOAR POPOR SANCTIONAT…insa in aceasta situatie ma vad nevoit sa specific ca totusi Braila va avea nevoie de multi ani pentru a se ridica la statutul de semi-civilizatie.
    Imi este foarte drag orasul si daca tot veni vorba de Gradina Mare, imi aduc aminte cu nostalgie de vremurile cand parintii ma urcau sus in Castel si ma invarteam servind un brifcor si tot cu nostalgie ma uit la pozele sotiei mele imbracata in mireasa si inconjurata de trandafirii din aceasta superba Gradina.
    Am sperat ani de zile ca a ajuns rodul intereselor publico-private si candva, cineva, va investi o nimica toata s-o readuca unde era…si inca mai sper.
    Revenind la lucruri serioase, ma „bucur” ca ti-a „placut” pastrama si ca ne-ai impartasit cat de „urate” erau aranjamentele florale si sunt pe deplin „nedumerit” cum s-a „civilizat” Braila in ultimii ani.
    Inchei prin a te contrazice vis-a-vis de comercianti.
    Nu se pune problema ca sunt depasiti la astfel de evenimente ci problema este ca investesc nimic sa poata avea profit maxim. Ei sunt principalii vinovati si asta este tipologia generala a afaceristului roman.
    Crezi ca este greu sa te dotezi cu 3 gratare in loc de unul, sa ai 5 oameni care sa deserveasca, sa fii dotat cu lazi frigorifice si tot ce trebuie pentru a-ti satisface clientii?? Eu spun ca nu! Dar aceste lucruri costa iar numarul clientilor este tot ala asa ca de ce sa ii servim prompt cand ne putem bate joc de ei sa stea la coada si sa castigam banutu` asa cum se cuvine?!
    p.s. culorile, culorile, ce culori predominau?

  2. Cati Lupaşcu spune:

    Salutare Just me! Da, ai dreptate, tipic pentru comerciantul roman, sa investeasca putin si sa cistige cit mai mult. As vrea sa fac niste precizari insa, pentru ca o colega a fost si ea in gradina si mi-a spus ca a fost ok, s-a simtit minunat.Culmea, ea a mancat si pastrama si a fost excelenta – adik a pus sare pe rana ca sa zic asa. Eu am ajuns duminica, pe la ora 14.00.Pastrama mai era doar la 2 standuri. Din pacate, cand am ales coada, am ales varianta cea mai proasta… soarta! Ghinionul meu!
    Legat de culori, ca insistent mai esti (ha ha ha), pai tocmai de aia m-am dus asa tirziu, ca sa nu dau de „culori”, deci nu stiu.

  3. Just Me spune:

    In concluziune in aceasta seara o sa mananc in cinstea unui ziarist vertical niscaiva pastrama la gratar si pentru a-l cinsti cum se cuvine voi bea si un pahar de must si toate acestea evitand comerciantii sau colegii matinali (he he he).
    Revenind la culori, m-ar mira faptul sa nu fi existat ceva demagogie si discursuri ieftine.

Lasă un răspuns

