Recomandari suplimentare

In afara masurilor de igiena, facute deja publice pe toate canalele media, ce trebuie respectate pentru a preveni contactarea virusului AH1N1, ieri, am mai primit doua recomandari din partea unui medic, in care, eu personal, am mare incredere.
1. administrarea de Vitamina C 1g/zi minim, in toata perioada de pandemie. Nu exista risc de hipervitaminoza, deoarece organismul elimina in mod natural orice surplus de Vit. C.

2. o foarte buna preventie antigripala se poate face si cu Oscilococcinum – in lipsa vaccinului sau chiar in locul acestuia. Se administreaza un tub/ saptamana in toata perioada de pandemie sau pana in luna aprilie inclusiv. Este lipsit de efecte adverse/reactii secundare, de contraindicatii si se poate administra la orice varsta (de la sugar pana la 100 ani…). Este util, de asemenea, si pentru tratamentul gripei deja instalate, avand o buna actiune antivirala.

11 răspunsuri la Recomandari suplimentare

  1. john from London spune:

    You need a doctor”s prescription to get Oscilococcinum in the UK. With love John

  2. john from London spune:

    In the future do you suggest to keep your views on matters on which they own.
    If one dies in your recommendations , see what it means to you have that letter nose where it you get.
    yours sincerely , John

  3. raptor spune:

    pai vezi ca se poate …..

  4. Cati Lupaşcu spune:

    Eu am cumparat ieri din farmacie cele doua produse, vitamina C a costat 7 lei iar Oscilococcinum 24 lei, cutia ce contine 6 tuburi. oricum, pe net am gasit la oferte online ca o cutie cu 6 tuburi costa 18 lei. Daca gasiti mai ieftin norocul vostru.

  5. Just Me spune:

    Ai uitat sa pui numarul 3
    3- purtarea mastilor chirurgicale cu scop de protectie
    Ar mai fi cateva puncte la „moda” dar deja comenzile in piata de oscilo, vitamina si masti sunt de zeci de mii de unitati….ca deh mai trebuie sa si „papam” nitei bani.
    Eu v-as intreba altceva si anume daca are cineva idee ca aceasta gripa este net inferioara celei de anul trecut spre exemplu ??
    Fac referire strict la forma virala.
    Cu alte cuvinte au fost de-alungul timpului o serie de forme virale de gripa mai grave decat panarama asta mediatizata care nu face decat sa produca o isterie generala aberanta.

  6. Rocsanna spune:

    sau lamaie in fiecare zi:D

  7. Just Me spune:

    La cat de acri suntem, tind sa cred ca este nevoie de zahar…..sau daca mergem pe mana ta Rocsanna putem adopta „vesnica” apa plata cu lamaie….ca deh…fetele fotomodele stiu ele ce stiu🙂

  8. Cati Lupaşcu spune:

    Just me, la comentariul asta tu esti cam acru. Din punctul meu de vedere e o recomandare perfect corecta, data inclusiv de medici, stiut fiind efectul benefic al citricelor in combaterea racelilor datorita continutului ridicat de vitamina C. Dar, Rocsanna, lasa-l, asa sunt baietii…

  9. Just Me spune:

    Se poate spune ca sunt acru si evident am specificat personal acest lucru.
    De-asemenea am expus in multe randuri parerea mea despre aceasta isterie.
    Haidem sa-mi motivez „aciditatea”.
    1- au fost forme virale ale gripei „clasice” mult mai periculoase decat aceasta forma de „porcina”
    2- an de an, in sezonul gripelor si racelilor s-au recomandat o serie de masuri de protectie tip Vitamina C, Oscilo, citrice (tot vitamina C), suplimenti minerali, etc si asta nu ca vor combate gripa ci datorita faptului ca in aceasta perioada imunitatea scade, nu ne mai hranim cu fructe si legume pentru a ajuta organismul in mod natural, etc.
    3- an de an au murit oameni care aveau si virusul gripal in ei insa nu s-a facut tam tam pe seama asta, lucru care se intampla si acum dar na….se gaseste gripa porcina in ei, sa fim seriosi repet si sper pentru ultima oara, NU SE MOARE DATORITA GRIPEI si dintotdeauna in acest sezon au decedat oameni. Se moare datorita imunitatii slabite si datorita altor afectiuni de ordin cronic peste care suprapusa gripa fie ea porcina, aviara sau de care vreti voi duce la deces.
    4- deja media ma plictiseste cu aceasta isterie tinand cont de faptul ca in ultimele saptamani in loc sa ne focalizam asupra problemelor cu adevarat grave din aceasta tara si lume, chiar si acele teorii ale conspiratiilor care dupa 20-30 de ani se dovedesc a nu fi conspiratii, noi stam si inca mediatizam numarul de „gripati porcini”
    5- cat de grava este forma virala la porcina cand iti creaza o stare de disconfort si o temperatura de 38 de grade fata de gripa „clasica” care te doboara la pat zile intregi cu temperaturi si de 40 de grade??
    6- isteria mastilor…cine este atat de naiv sa creada ca are protectie cu acele masti?? Acele masti nu ajuta la abzolut nimic daca cineva iti stranuta in fata si este virusat, dar na a trebuit sa mai faca cineva bani in tara asta si nu numai. Ce protectie sa ofere un tifon, ca este efectiv un tifon, basca nici sterilizat ca daca cineva sustine ca este sterilizat este un mare ipocrit mai ales ca acea masca pleaca de la producator, este manipulata intr-un oarescare depozit tot de catre oameni, pleaca in livrare, este manipulat si-acolo de un oarecare livrator care s-a oprit in tufisuri sa faca un „susu” mic si vine farmacistul si ti-o da cu mainile goale….haideti sa fim seriosi va rog.
    In concluzie sa nu mai continui o lista care oricum multi o stiu dar poate nu vor a o recunoaste, sper ca s-a inteles „acritatea” mea.
    Va destainui ca lucrez in domeniul sanatatii, am notiuni medii generale despre diferite afectiuni, interactionez zilnic cu oameni din sanatate si evident ma mai bazez si pe spusele lor ca deh….daca ei care sunt profesionisti nu spun cele de cuviinta atunci cine?
    De-asemenea as dori sa ma credeti pe cuvant ca sotia mea, fata de care am toata dragostea din lume este expusa zi de zi intr-un trafic infernal in Metrou. Oare daca as fi considerat ca aceasta gripa pericliteaza viata sotiei mele, viata mea si viata persoanelor dragi cu care intru in contact nu as fi dat de stire sa ramaneti izolati in casa?
    Repet, este o isterie nefondata si de-aici ma vad nevoit sa fiu putin acru.
    Mea culpa pentru aciditate si astept cu interes un indulcitor🙂

  10. Cati Lupaşcu spune:

    Punctat scurt si la obiect, pertinent. De acord cu tine.

  11. Just Me spune:

    S-ar fi putut si mai scurt dar de fel sunt un „palavragiu” si e foarte greu sa ma dezic de la ale mele fie si in cazurile scrise.
    Mea culpa fata de Rocsanna, sper sa nu se fi intimidat asa de repede de un terchea berchea ca mine🙂 O astept cu lamaia si promit ca voi da eu apa plata, sper sa stii de gluma Rocsanna🙂

Lasă un răspuns

