Rebranding Brăila, între interes şi interese

O propunere care a stârnit mult entuziasm şi a generat polemici, un subiect care a readus în actualitate oameni şi locuri, idei şi concepte peste care se aşezase praful. Un eveniment mult aşteptat, cu o organizare deosebită, o locaţie bine aleasă. Asta a fost, pe scurt, Rebranding Brăila. După două zile de discuţii aprinse şi dezbateri, s-a tras însă cortina şi peste cea de a doua ediţie. Cu ce am rămas? Cu nişte poveşti frumoase, cu nişte promisiuni şi cu foarte puţine speranţe. Pentru că, în ciuda a tot ce am înşiruit, am rezerve mari în a aştepta şi rezultate concrete. Şi am să vă explic de ce.

Citeste mai departe

7 răspunsuri la Rebranding Brăila, între interes şi interese

  1. MBS spune:

    Buna Kati,

    S-a intamplat exact asa cum am anticipat. Inainte de eveniment mi-am promis mie ca imi tin gura, dand 0,0001% sansa schimbarii pe care sper sa o gasesc ori de cate ori ma intorc la Braila. Dar tot ceea ce ai scris tu mai sus jur ca iti puteam spune eu dinainte de eveniment.

  2. Cati Lupaşcu spune:

    Buna MBS
    Bine ai revenit, ti-am simtit lipsa in ultimele zile.

  3. Buddy spune:

    Eu sunt bucurestean, traiesc in Canada si dc. ar fi sa revin in tara asi alege Braila fara ezitare…
    Orasul e superb, oamenii calzi, pozitia e de milioane,
    etc.
    Rebrandingul trebuie axat pe 2-3 idei.
    Eu asi zice ca in raport cu ce am vazut in Canada si USA, in Braila se poate dezvolta dpdv turistic un port turistic asezat intr-o zona curata si unde se poate da startul unor constructii de case, strip malluri, etc.
    De asemenea se poate lansa o initiativa de dezvoltare a unei industrii de auto tooling .
    Industria de barci de agreement pote fi exploatata in folosul Brailei.
    Turismul pescaresc poate fi exploatat la max.
    Refacerea zonei L. Sarat care e in paragina poate ajuta turismul.
    Salba de cotage-uri (cabane) pescaresti si de vinatoare.
    Croaziere pe Dunare pe ruta Braila -Galati-Tulcea -delta si poate mai mult.
    Trebuie stiut ca cultura nu aduce prea multi bani intr-un oras mic…nu trebuie oricum neglijata dar nu e de rebranding….

  4. Cati Lupaşcu spune:

    multumim pentru idei buddy. te mai astept

  5. baltazar spune:

    Multe lucruri frumoase s-ar putea intimpla la Braila, daca s-ar dori. Dar, asa cum spunea si Cati, si o cred pe cuvint, nu exista acel interes comun, nu exista dorinta. Si autoritatile au vina lor, dar si cetatenii fug de implicare. Citi dintre ei ar fi dispusi sa faca voluntariat? Eu as propune ca aceasta asociatie care a organizat rebrandingul sa incerce in primul rind sa adune in jurul ei cit mai multi cetateni, cit mai multi tineri sa conceapa un plan de bataie puternic si la autoritati sa mearga cu el gata facut, pur si simplu sa ii puna in fata faptului implinit. Noi asta vrem, voi autoritati spuneti-ne cu ce putem sa va ajutam. Doar asa, impreuna, public – privat, se poate face ceva. daca tragem unul hais si unul cea, praful se alege.

  6. gabita spune:

    Noi, tinerii, cei de acasa, cei de departe, ar trebui sa ne implicam mai mult, primii cu radiografia realitatii, ceilalti cu idei bune din locurile prin care umbla. rezultatul asteptat de la rebranding? cei de acasa sa se simta bine in orasul lor iar noi, cei de departe, sa ne fie drag, sa ne fie dor sa venim acasa. Eu cred insa ca cel mai greu cuvant in toate astea il au autoritatile.Daca ele nu se implica, oricat ar dori cetatenii sa faca ceva, nu au sorti de izbanda. Bine subliniat autoritati – ONG – cetateni asta e succesul.

  7. Just Me spune:

    Titlul este mai mult decat relevant…”intre interes si interese”
    Daca as face o analiza preliminara, lasand in urma esecul primei editii si certitudinea esecului in privinta si celei de-a doua, lasand de-asemenea de-oparte reticenta pe care am abordat-o la inceput asemenea „colegei” MBS, lasand de-oparte si trecutul stau si ma gandesc la interes si interese.
    Cunoscand atat clasa politica din ultimii 20 de ani din Braila, cunoscand si mentalitatea locala, fiind direct implicat sufleteste si deseori trupeste in aceasta urbe, concluzionez simplu si acru ca de obicei:
    NU EXISTA INTERES PENTRU CA INTERESELE SUNT PREA MARI!
    Bine ai revenit MBS si subscriu la ceea ce a spus Cati, fiind si eu unul din cei care ti-au simptit lipsa.
    Welcome colega si speram sa fii bine.

Lasă un răspuns

