Apă de ploaie cu lămâie

Din punctul meu de vedere, anul 2010 a început excelent. Prima veste bună: au fost eliminate accizele la produsele de lux. Păi, cum să nu îmi vină să sar în sus de bucurie la o aşa veste? Exact aceasta era cea mai mare dorinţă a mea, cea spusă în şoaptă la cumpăna dintre ani: să îmi cumpăr un iaht, cristaluri, o haină din blană de vulpe neagră (fiindcă cele din blană de oaie sau capră nu sunt vizate de această măsură), un set complet de bijuterii din platină cu diamante. Vă daţi seama, sunt în al nouălea cer, exact astea îmi lipseau ca să mă simt cu adevărat fericită! Cititi mai departe.

22 de răspunsuri la Apă de ploaie cu lămâie

  1. Just Me spune:

    Are cineva impresia ca aceste masuri nu ar fi fost luate indiferent de cine ar fi fost la conducere?
    Este cineva ferm convins ca masurile ce se vor lua in urmatorii ani nu sunt impuneri ale forurilor internationale?
    Destul de sarcastic editorialul Cati insa tind sa cred ca suntem oameni destepti si asa cum acuzam promisiunile de 2 lei din Campanie ale lui Basescu asa le-am fi acuzat si pe-ale lui Geoana, acele locuri de munca si sbventii scoase pe banda rulanta mai abitir decat Arabela si inelul fermecat.
    Stiam toti ca va fi un an greu, cu decizii dure si impuneri, asa ca in loc sa ne lamentam ar trebui sa ne gandim cum vom trece peste prima jumatate de an, dupa care lucrurile se vor aseza de la sine.
    E buna si apa plata cu lamaie insa eu prefer si putina gheata chiar de este iarna🙂

  2. Cati Lupaşcu spune:

    Ti se pare ca ma lamentez?
    Sincer, eu la gheata prefer un J&B.

  3. Just Me spune:

    Sa-mi schimb nickname-ul in J&B ?
    Nu aduceam in discutie lamentarea ci doar un simplu fapt si acela este ca va fi greu si daca ar fi fost altii tot greu ne era. Cu alte cuvinte sus paharul cu sau fara gheata, lamaia este importanta🙂

  4. Cati Lupaşcu spune:

    Mare dreptate ai cu sus paharul. Dar, la lamaie, merge Garone, nu-i asa? Upsssssssssss, am uitat bauturile si tigarile s-au scumpit enormmmm.
    Da, da’ macar, astea sunt vicii adevarate bre!
    In plus, apropo, sa stii ca suna bine: Just me zis J&B, sau cunoscut si drept J&B

  5. Just Me spune:

    Pai atunci luati exemplu de la mine. De beutura m-am lasat inainte de a ma apuca, de fetiscane m-am lasat ups…dar ele nu s-au scumpit deci revoc insa tigarile dragii mei, de la peste 2 pachete pe zi la jumatate….este ceva iar in viitorul nu prea indepartat rarite la maxim si lasate.
    Cand voi reusi sa nu mai pun tigara in gura atunci ma voi declara unul din fericiti si sa le scumpeasca mama lor de sarlatani🙂
    Deci ramane lamaia cu ce vreti voi dar cu J&B nu merge sigur🙂

  6. baltazar72 spune:

    … lamaia este pentru incepatori.
    Prietenii stiu de ce:)

  7. baltazar72 spune:

    Insa merge foarte bine cu taxele… in caz ca ti se apleaca de la atatea.

  8. Razvan spune:

    Un articol JOS PALARIA! Asta e crudul adevar fratilor, o sa o ducem din ce in ce mai rau iar previziunile celor ce ne conduc destinele sunt foarte sumbre:ne vom reveni din criza abia prin 2015, brrrrrrrrr si pana atunci ce facem? Murim de foame? ne inecam amarul in bauturi dar nici acestea nu ni-l mai ineaca si pe deasupra sau si scumpit. Unde vom ajunge in ritmul acesta vom vedea…apropos pastratimi si mie 50 de J&B cu gheta va rog.

  9. Mirel I spune:

    50 de ce Razvane??? sticle,pahare sau ml???!!!

  10. Mirel I spune:

    Sa fac un acenariu vesel si pe aceasta tema???

  11. Just Me spune:

    Hai Mirele sa te vedem cu scenariile tale….ce mai astepti?
    Da-i bataie omule🙂

  12. Cati Lupaşcu spune:

    Eu imi cer scuze ca deocamdata nu se poate citi mai departe editorialul si asta din motive pur tehnice. Avem ceva probleme de azi dimineata cu serverul dar se vor rezolva foarte repede. Putintica rabdare! Pana atunci bagati repede un J&B.

  13. Razvan spune:

    Tehnica se pare ca ne joaca feste pentru ca tot incer sa intru de la 10am pe Obiectivbr si nu merge. 50 ml Mirele pentru ca dupa cum stii „Consumul excesiv de alcool dauneaza grav sanatatii” zic unii…si daca vrei marim doza <>, mai diversificam un pic gama Cati sper ca nu te superi….

  14. Razvan spune:

    Ospatar 100 de Jack

  15. Cati Lupaşcu spune:

    Nici vorba!
    Despre tehnica, asa e, de dimineata, o pana de curent ne-a dat peste cap serverul, inca se lucreaza. Sorry!

  16. jon jon spune:

    lamaia este buna acum dupa sarbatori pentu cei cu capul „mare”

  17. Razvan spune:

    Si dupa toate nenorocirile enumerate mai sus a revenit in atentie Gripa Porcina, care vrea sa ne ia se pare si ultima sansa de a trai. Ma uitam pe posturile tv se dau cifre alarmante ale cazurilor de imbolnaviri si decese din cauza virusului AH1N1, si isteria generala creata da portile spitalelor a celor care vor sa se vaccineze. A fost de ajuns sa moara cineva din viata publica si aici ma refer la Toni Tecuceanu ca sa ne dam seama ca nu e de glumit cu acesta pandemie, iar unii din semenii nostri romanasi neosi sa fie mai presus decat ceilalti se vaccineza si de mai multe ori, asa ca sfatul meu este vaccinati-va fratilor daca tineti la viata voastra….

  18. Cati Lupaşcu spune:

    E o problema serioasa, Razvan. Din punctul meu de vedere cea mai buna solutie este ca fiecare dintre noi sa mearga la medicul de familie si in urma discutiei cu acesta sa ia decizia vaccinarii.

  19. leo79 spune:

    apa ca apa dar lamaia costa o gramada de bsni in romania.
    buna kati shi imi pare rau ca nu am mai avut ocazia sa ne vedem dar am fost ocupat. sper ca noul an sa va aduca bani multzi ca sa traitzi bine!!!

  20. Cati Lupaşcu spune:

    Buna leo, sper ca ai ajuns cu bine. Citeam in presa centrala ca sunt ceva probleme in UK cu drumurile, aeroporturile, transporturile.
    Asteptam sa ne povestesti cum ti s-a parut Braila anul acesta. Toate bune!

  21. leo79 spune:

    mi-a placut tare mult braila, in special str republicii cu trotoarele latzite si cladirile renovate.

Lasă un răspuns

