Adolescenta cu droguri in buzunar

As vrea sa va supun astazi atentiei un subiect, din punctul meu de vedere, cutremurator. Este vorba despre nebunia pe care a generat-o in randul adolescentilor „magazinele e vise”. Este un material realizat de colegii nostri de la „Obiectiv Junior”, niste tineri extrem de talentati, extrem de ambitiosi, si, in ciuda putinilor ani pe care ii au, niste tineri care dau dovada de o maturitate incredibila pentru varsta lor. Veti descoperi in acest material declaratii socante ale unor pusti de doar 13 – 14 ani, care, doar pentru a fi „la moda”, doar pentru a fi acceptati intr-o gasca „trendy” au ales sa se drogheze. Unii au reusit sa gaseasca din nou calea cea dreapta, altii insa…. Cititi mai multe aici.

67 de răspunsuri la Adolescenta cu droguri in buzunar

  1. Just Me spune:

    Eu zic ca ai intarziat cu sfatul….sunt cu ochii pe voi….pentru inca o jumatate de ora….hihihihihi…ar trebui tu sa vezi🙂

  2. JBW spune:

    Salutare!Just,eu ca prezente fizica sant o data pe an intradevar,dar eu vb.cu baiatul meu in fiecare zi.Nu stiu materia scolara si nici nu ma intereseaza atat timp cat nu eu stau in banca,ci el.Ceea ce ma intereseaza cu adevarat e situatia scolara a lui si pt.asta vb.de cel putin doua ori pe luna cu diriginta lui.Tin sa subliniez ca sant printre putinii care o fac tinand cont ca este singurul „fara”parinti din clasa.Majoritatea nici la telefon nu se deranjeaza sa se intereseze de progeniturile lor,daramite sa vina la scoala.Si atunci dc.sa nu se vb.de droguri tari si usoare cu atata nosalanta?!!Si DA! puteti sa va expuneti opiniile despre ce se intampla in ro.fara sa fie comparative cu ce se intampla dincolo,pt ca oricum ce se intampla in ro.este incomparabil si daca cineva zice contrariul fiindca a vazut cu proprii ochi se vor gasi destui Toma Necredinciosul sa contreze.Si ce rost ar mai avea schimburile de opinii daca nu rezulta nimic constructiv.Noi venim cu opinii si exemple despre cum e lumea pe aici NU ca sa convingem lumea voastra sa emigreze aici,si venim cu opinii si exemple traite in ani buni de viata „dincolo”, NU ca turisti.Realitatea e ca noi putem vedea cum se schimba tara la voi si putem avertiza de rautatile care se pot intampla fiindca asa s-a intamplat si aici inainte sau se intampla si acum.Cel putin eu personal consider ca trebuie sa aduc la cunostinta romanilor despre ce este aici,indiferent daca ma asculta(citeste)cineva, sau, nu.Nu pot fi indiferent cu ceea ce se intampla in ro.Mult nu cred ca este, dar daca fiecare ar face ceva,cat de putin,ceva s-ar schimba si la voi in bine cel putin.Daca toti ar gandi ca tine si ar fi reticenti la opiniile celor ce sant afara,ar trebui sa bruiati internetul,sa inchideti frontierele si sa va inchideti intr-o cupola sa nu va atinga opiniile rau intentionate si rauvoitoare ale veneticilor din lumea larga.Si ce crezi,in china sau japonia nu pot veni idei si opinii despre cei ce traiesc acolo?Cred ca asa gandesc si edilii vostri care vin pt.schimb de experienta( pe ban public) in madrid si nu vad decat statui,magazine de toale,restaurante etc,vin ca turisti si se intorc cum au venit,fara sa vada cum arata un giratoriu,cum pot functiona semafoarele fara sa stai la rosu la zebra( dupa ce ai avut verde si ai virat la dreapta)si nu trece nici un pieton,cum se poate reduce viteza in localitate inaltind zebrele cu 18 cm de asfalt si nu stand pandarii cu radarele pe ban public,si multe altele care se pot face fara milioane de euro!!

  3. JBW spune:

    Iar pentru a se renunta la atatea romanii pe care le-ai enumerat tu si a ramane doar una si corecta cat de cat e nevoie de aplicarea legilor in litera si spiritul lor fiindca avem destule legi dar nu se aplica.Prima ar fi LEGEA VENITULUI ILICIT,legea 16 care m-i se pare ca nu este si nu a fost abrogata.Dar cine sa o aplice???Asta imi aduce aminte de dorinta vecinilor prostituatei Maria Magdalena, care vroiau sa o omoare cu pietre,si atunci Isus a grait:sa arunce primul cel care nu a pacatuit,nu a mintit,si nu a inselat niciodata…Si nimeni nu a aruncat nici o piatra…Asa si cu aplicarea legilor.Cel care o va face(daca o va face) trebuie sa fie un Corado,fara familie fara rude fara prieteni,un NIMENI!!

  4. JBW spune:

    Si apropo’s aici duminica a avut loc o manifestatie cu zeci de mii de manifestanti pe o artera a madridului foarte cunoscuta: Paseo de la Castelliana impotriva deciziei guvernului de a mari etatea de pensionare de la 65 la 67 de ani pt.barbati.In tara am auzit ca se vrea la fel,dar nu am auzit de vreo adunare de-a peblei,sau oi fi io surd???

  5. JBW spune:

    Iata ca vin cu exemple si opinii de aici si voi tre’ sa faceti comparatie, ca eu deja fac,chiar daca m-i se baga pumnul in gura la figurat.Nu pot vb.despre fluturi si sticleti cand viata e asa cum ii.

  6. JBW spune:

    Cati parinti au iesit in strada cand au fost deschise magazinele de vise????De ce Basescu nu a facut si pt.asta un referendum???Ne protejam copiii cum?Interzicandu-le mancarea de fastfood dar ignorand magazinele de vise??De ce?Ca ceea ce vand se numesc droguri usoare??Nu-s destui ce vand ilegal asa porcarii?Credea guvernul ca copiii renunta la cele ilegale si tari in favoarea celor legale si usoare???

  7. Roxana spune:

    Multumesc mult pentru aprecieri doamna Lupascu.
    JBW, imi place mult perceptia ta.
    Iar cu inchiderea fatfood-urilor e o prostie. Nu prea ne dau nimic in schimbul lor. Cand eram in generala magazinul de la care ne luam deobicei mancare e plin cu caiete si creta si apa plata.🙂
    Noroc ca la liceu ne lasa sa iesim, nu ne tine ca pe niste caini.

  8. JBW spune:

    Multumesc pt.aprecierea pozitiva si sincer sa fiu eram sigur ca mai sant oameni in ro.care apreciaza efortul lingvistic pe care-l fac si i-si dau seama ca nu o fac ca sa ma laud cu viata pe care o duc aici,ci din contra incerc sa aduc un pic de lumina despre cum se traieste intr-o tara occidentala si poate cineva,candva, ajunge intr-un post de decizii si poate cere detalii mai amanuntite despre anumit lucru de aici care poate aduce ceva bun implementind-ul in tara noastra.

  9. Buddy spune:

    Exact asta incerc si eu JBW, eu nu ma laud ca n-am cu ce, aici totul e f f greu…
    Dar in Ro. se percepe altfel…
    Vezi ce zice Just me…
    asa ca eu intu in silentio stampa …
    Dc nici macar discutiile principiale nu se pot duce…
    doar doar romanul din tara o trage ceva concluzii, atunci….

  10. Cati Lupaşcu spune:

    Buna dimineata.
    Dragii mei eu pot sa va asigur ca fiecare cuvintel pe care voi il scrieti aici eu il citesc cu mare atentie. Pentru mine, ca ziarist, voi , in special cei din afara, sunteti mana cereasca. Va spuneam odata ca eu nu am trecut niciodata granitele tarii. Motivele sunt multe. Voi sunteti ochii mei. Voi si prietenii cu care port discutii pe mes. Sunt pretioase pentru mine sfaturile voastre, modul vostru de a prezenta o problema pentru ca e o prezentare sincera, direct de la sursa, necoafata de oficiali. Iar pentru asta eu va multumesc.
    Despre Just me, asa e el, are o perceptie complet diferita. Nu spun ca e mai buna sau mai rea. Doar e altfel. dar, aveti in calcul un lucru. Just me nu are copii. iar asta e foarte important de tinut minte. Eu ma stiu pe mine inainte – complet alta. Nu va grabiti sa-l criticati si nu dati inapoi. Ganditi-va doar ca fiecare are alte prioritati in viata. Si apoi Bucurestiul schimba multe in firea unui om, iar el locuieste in jungla din Bucuresti si, in plus, lucreza intr-o multinationala, o alta jungla.

    Pentru Roxana, draga mea te rog mult eu sunt doar Cati si atat. aici toti avem, indiferent de varsta si statut social, aceleasi obligatii si acelasi avantaje.

    Va doresc o zi buna si, cum spunea diriginta mea din clasa a VIII cand ne mai certam prin pauze: „daca tot respirati acelasi aer 6 -7 ore pe zi, lasati orgoliile deoparte si iubiti-va si ajutati-va ca fratii!” – doamna Tudor, profesoara de fizica, un model pentru mine , un profesor extraordinar, un om deosebit, o doamna pe care o respect la fel de mult si dupa atatia ani.

  11. Roxana spune:

    Pai da, dar avand in vedere ca sunteti mai mare ca mine, aveti o facultate si lucruri bune de oferit, din partea mea aveti respect oriunde. Si pe net si in viata reala.

  12. Cati Lupaşcu spune:

    Esti o scumpa dar tot Cati prefer sa imi spui!

  13. JBW spune:

    Buna seara la tot poporul!Cati,noi cei de aici avem cateva avantaje fata de cei de acasa:1.stim si ce se intampla in ro.,eu in proportie mai mica dar majoritatea au digi tv,2.stim si ce se intampla in tarile unde santem „chiriasi” fiindca muncim si traim de ani bunicei si subliniez inca o data, nu ca turisti,3.nu putem uita de unde am plecat,sau eu personal nu uit niciodata.Si stiu ca nu santem priviti cu mare drag decat de propriile familii!Daca va aduceti aminte cum erau blamati cei fugiti in regimul comunist care s-au intors dupa revolutie,fiecare cu ganduri mai mult sau mai putin ortodoxe,asa santem si noi” indragiti”.Am scris si repet nu ma poate face nimeni sa tac,si asa cum am scris in Leapsa cateodata stiu ca fac rau vorbind dar a ramas singurul drept castigat cu pieptul gol in ’89 si nu este doar titlul folosit de-atunci incoace de toti”revolutionarii”de carton,ci pura realitate:aveam 19 ani si trei zile am facut filtru in Scolilor cu bulevardul Karol,cu pieptul gol pe afara dar plin de speranta in interior.Faptul ca Just e de alta parere si nu poate tolera opiniile celor venetici si le considera ca o lauda sau ceva cu care am vrea sa va umilim sau sa va inferiorizam fata de noi,consider ca asta e parerea lui si o respect,dar sa nu vb.la persoana a-3-a,ci la propria lui persoana fiindca cred ca nu sant multi adepti ai opiniei lui.

  14. JBW spune:

    Ai dreptate in privinta provincialului ajuns la mult ravnitul Bucuresti.Am cunoscut cel putin 2 persoane plecate din cartier si odata ajunse in Bucuresti au uitat unde si-au lasat opincile.

  15. Baltazar spune:

    Mai, fratilor, romanii care muncesc afara asigura cateva procente bune din PIB-ul Romaniei, mai mult decat multe ramuri ale industriei autohtone. Ce drak ar trebui sa le fim recunoscatori oamenilor astia, care daca n-ar fi trudit printre straini ar fi ingrosat randurile somerilor si asistatilor sociali sau ar fi muncit pe branci pentru cateva sute de lei pe luna. Din punctul meu de vedere sunt niste curajosi si merita tot sprijinul nostru. Nu fiti copii si sa vedeti problema doar dintr-un singur unghi de vedere. Copilul meu implineste maine poimaine 10 ani. pana la 4 ani n-am fost niciodata acasa de ziua lui – eram plecat cu serviviul din Braila. iar acum de multe ori cand ajung seara acasa el doarme deja. Sunt eu un tata mai bun?

  16. JBW spune:

    Buna seara!Da Baltazar asa ar trebui dar vezi tu,unii nu vad padurea din cauza copacilor.Stii cati bani au intrat anul trecut in ro.conform statisticilor BNR? 4,3 MILIARDE €!!!! si in timp de criza si spun ca este cea mai mica suma din 2005 si pana acum!!!Si fara sa mai punem banii trimisi cu risc prin pachete sau cu care venim in ro.deci nedeclarati!Astia sant doar cei trimisi prin serviciile electronice.

Lasă un răspuns

