S-au scuturat de el toti trandafirii

La o săptămână după ţeapa cu câştigarea alegerilor prezidenţiale, când l-am revăzut pe Mircea Geoană la televizor, albit, cu cearcăne, cu fruntea brăzdată de riduri, galben şi fără vlagă, când am văzut cât de mult suferea pentru gafa „Mihaela, dragostea mea!”, mi-a părut rău că nu mi-am înfrânt aversiunea faţă de PSD şi nu i-am acordat lui un vot de încredere. Omul suferea cumplit, de-adevăratelea, nu juca teatru. Iar mie mi-a fost pur şi simplu milă. Cititi mai departe aici.

11 răspunsuri la S-au scuturat de el toti trandafirii

  1. Cati Lupaşcu spune:

    D-le Daurel, comentariul dvs a ajuns, dar ca si celalalt e in materialul din ziar. Si da, aveti mare dreptate: Corneliu Coposu e un model de politician veritabil. Din pacate spiritul lui nu a fost mostenit de niciun coleg din noua generatie. Si da, lipsa unui partid cu traditie, asa cum era PNTCD-ul, se resimte. Mai ales ca PNL e mult timp orice, mai putin liberal.

  2. Just Me spune:

    Mila mi-e de Geoana dar de Ponta mi se rupe inima🙂

  3. in sfarsit mai vad si eu o abordare umana – dincolo de patimi !
    Si eu la randu-mi, vazandu-i figura m-am intrebat – oare cat mai poate duce ?
    Oricum a demonstrat ca totusi e un luptator – la asemenea mize pe muchie de cutit altul in locul lui demult ar fi cedat psihic !

  4. Cati Lupaşcu spune:

    Saru’mana de apreciere. Aseara iar era daramat. Daca ii ia si Senatul, chiar ca e terminat ca om politic!

  5. Onu Ionescu spune:

    Abia acusi, vazut-am cum:
    Dintr-un chip asa senin,
    Cad vorbe grele, din plin!

    Eu, doar in mine, regasesc,
    Tot grotescul omenesc!
    Bine-ar da, asa sa fie,
    In intreaga Romanie!

  6. Cati Lupaşcu spune:

    @ Onu
    te-am avertizat, nu sunt ce par a fi

  7. Onu Ionescu spune:

    Nu inteleg avertizmentul! M-au contrariat placut, sensibilitatea constatarii si duritatea regretelor.Gestul, apartine bunei credinte, nonfalsitatii! Grotescul omenesc din mine, era o licenta antitetica, fata de ipocrizia revansarda, in urma careia, curge o dara de verde de Paris.

  8. Cati Lupaşcu spune:

    Hmmmmmmmmm, verde de Paris, Onu! Eu cred ca e prea mult. In meandrele concretului, verde de Paris e de Paris si gata!

  9. N-am vrut sa otravesc pe nimeni, a fost doar o licenta poetica, dorita edificatoare in sustinerea ideii sau poate curativa, in dezintoxicarea unor suferinzi. Adevarul, este ca nu poti merge inainte, privind speriat inapoi. Sa fim sinceri cu noi insine, si sa lasam deoparte, anxietatile, sau provocarea lor.Eu, cand sunt bolnav, merg la medic, dupa ce am rugat un prieten, sa ma lege strans de maini, si sa-mi puna si un calus in gura!

  10. Cati Lupaşcu spune:

    Buna Dimineata!
    @ Onu. Mare bucurie mi-ai facut in dimineata asta. Multumesc mult ca ai tinut cont de sfaturile mele si ai schimbat platforma. Era pacat de atata scriitura buna in incalceala de dicolo. Sa te bucuri de succes!

  11. Buna dimineata,Cati!Eu iti datorez, multumiri carora, cuvintele, nu le pot exprima emotia recunostintei cuvenite tie. Universul feminin,in care ne simtim atat de bine,universul mirific al vietii, este delicat infatisat, prin aprecierea ta binevoitoare.Iar daca, femeia, ca mama, ne da viata, ne creste, si ne educa, pana cand, tot ea ne preia, ca prietena, sotie,colaborator si sustinator moral,in incercarile vietii, sau ca bunica, ne vegheaza bland copilaria, cred ca incercarea de a-l parafraza pe Lucian Blaga, in a sa „vesnicia s-a nascut la sat!”, prin, „Dumnezeu, creind femeia, ne-a daruit nemurirea!” nu poate fi departe de aadevarurile universului, in care traim! Inca o data, Cati, iti multumesc! Si o zi excelenta!

Lasă un răspuns

