În haos ne-am născut şi vom pleca în haos

Am fost dintotdeauna cei mai mulţi, generaţia cea mai numeroasă a tuturor timpurilor.          Poate de aceea şi viaţa noastră a fost dintotdeauna altfel. Altfel decât a generaţiilor dinaintea noastră, dar şi a celor de după. Unii, poate, ne-am fi născut oricum, alţii, poate, am fost copii nedoriţi sau am fi fost doriţi dar nu la momentul acela. Indiferent însă de motivele pentru care am ajuns pe lumea aceasta, pe fruntea noastră, a tuturor, a fost lipită o etichetă încă din maternitate: decreţel. Da, noi suntem decreţeii, copii vruţi sau nevruţi, născuţi la ordin, după 1967.
Cititi mai departe aici…

61 de răspunsuri la În haos ne-am născut şi vom pleca în haos

  1. Valentin D. spune:

    Aici sunt, nu v-am parasit… Inca… Dupa Sf.Pasti o sa va parasesc si chiar nu stiu cand o sa mai intru pentru ca va trebui sa muncesc o luna pentru a-mi achizitiona un laptop… Deh… PC-ul nu-l pot lua acolo! Deci, draga John, nu scapi de mine pana dupa Pasti! In ceea ce priveste copilaria voastra stiu si va cred, am parintii in aceeasi generatie cu a dvs. si am auzit multe peripetii ce mie mi se pareau in copilarie „puerile”, dar acum (dupa ce a trecut aproape un sfert de secol) le consider „farmecul vietii”! Ma bucur pentru voi, ma bucur si pentru mine(chiar daca a mea copilarie a fost plina de frustrari) dar sunt plin de regrete in ceea ce priveste generatia McDonalds si „Bambu'”!

  2. john from London spune:

    Buna dimineata! nu vreau sa scap , cum zici tu de ce ,muncesti o luna pentru un laptop/
    In Romania? e destul de bine , succes

  3. […] de animație 3D – stop motion. Noutatea ar consta în… linia clasică pe care o va adopta  filmul său, ca adaptare după banda desenată de Charles Addams și publicată în The […]

  4. Valentin D. spune:

    Nu John, nu in Romania! In Germania!😀

  5. john from London spune:

    Valy pa mine nu mai convins ca in Germania pleci sa muncesti ca , necalificat in constructii ,e viata ta , fa ce vrei cu ea , dar eu am fler de copoi batran ,

  6. Valentin D. spune:

    @ John Daca vrei, te astept pe santier langa Frankfurt, unde se face centrul ce calcul HP! Firma cu care plec eu a castigat contractul! Te astept sa ma vizitezi dupa 15 aprilie pe santier! Totodata am fost si anul trecut pe santierul din Stuttgart la constructia spitalului regional (Baden-Wurtenberg), iar partea a doua a constructiei spitalului incepe anul asta in august! Te astept…

  7. john from London spune:

    O sa vin , da dai tu berea ! ok?

  8. Valentin D. spune:

    BEREA?!?!?! BERILE!!!!!! Normal ca eu le dau😉 Te astept!

  9. john from London spune:

    Parezi frumos , parca ma vad pe mine la anii tai , vin si ne vedem , te anunt dinainte !
    succes si , la buna vedere!

  10. Cati Lupaşcu spune:

    Da stiu ca tare iti place sa te mai plimbi, mai John!
    ieri erai la Madrid, la JBW, pentru o cana de bors rece, azi pleci la Frankfut, la Vali, pentru o bere rece, evident… Pentru maine ce ti-ai mai propus?🙂🙂🙂

    • John from London spune:

      Imi cam place! Ma duc sa il vad pa manzu asta micu, ca are nevoie de ceva sfaturi si pe urma ma invitat! Cat priveste pe JBW , sper sa merg , ca imi e dor de o ciorba de mielut , asta daca am timp, ca la mine , offff.

Lasă un răspuns

