Sunshine award!

Fiindca a venit in sfarsit primavara, si fiindca de la Craciun incoace am fost tare cumintica, iepurasul mi-a adus, miercuri, un premiu. A conspirat cu Madi si… surpriza a fost gata. Intind covorul rosu, imi pun hainele de gala si… motor … incepem.


Regulile premiului sunt:

1. Copiati imaginea pe blogul dvs.
2. Scrieti o lista cu zece lucruri care va plac si încercati sa faceti unul astazi.
3. Dati leapsa/premiul mai departe la 10 bloggeri care va lumineaza ziua.

Uauuuuuuuuu ce-mi mai place….
  1. Sa ma trezesc dimineata in voie, fara sa sune ceasul.
  2. Sa gasesc mereu cafeluta gata facuta.
  3. Iubesc cu disperare muntele, imi place la nebunie sa fac drumetii.
  4. Ador marea, in special rasaritul soarelui dintre valuri.
  5. Ma simt cea mai fericita cand mi se spune „te iubesc”.
  6. Nu ma satur niciodata de inghetata… daca as avea bani mi-ar placea sa-mi deschid o fabrica.
  7. Imi place sa vorbesc cu prietenii pe mes.
  8. Sa am trafic mare pe blog si multe, multe comentarii.
  9. Sa visez.
10. Sa scriu. (acesta e lucrul pe care il voi face astazi)

Premiul merge mai departe la: Andi, Gina (Incertitudini), Dan, Bogdan, Monica, Ganditorul de la Hamangia, Daurel, Din plictiseala, Ionut si Alex.

Multumesc celei care a conspirat cu iepurasul, adica dragei mele Madi.

31 de răspunsuri la Sunshine award!

  1. Andi spune:

    Faină leapșă, mulțumesc. Imediat ce zăresc o gaură-n nori, sar prin ea și o continui🙂 Mai pe seară.
    Ziulica bună

  2. Andi spune:

    Felicitări pentru premiul Madi-nal🙂

  3. daurel spune:

    Marefer la ping.

  4. daurel spune:

    Nu stiu daca voi devoala ce-mi place…

  5. daurel spune:

    …ma pot trezi ca mi se indeplineste!

  6. Ciudat – cum seamana oamenii intre ei !
    Citind cele 10 pozitii d-aici gandurile au inceput sa-mi zboare …
    Totusi la punctul 6 cred c-as opta pentru o fabrica de bere ! 🙂

  7. Cati Lupaşcu spune:

    @ Buna Andi, abia astept sa aflu care sunt cele 10 lucruri care iti plac.
    @ OK Daurel, e alegerea dvs, regula concursului spunea sa nominalizez 10 bloggeri care imi lumineaza diminetile🙂🙂
    Si apoi, poate aveti dreptate, vorba aceea… ai grija ce iti doresti ca s-ar putea sa se indeplineasca.

  8. Cati Lupaşcu spune:

    Ziua buna, Ganditorule… gusturile nu se discuta…

  9. Incertitudini spune:

    Cati, multumesc!

    De indata ce mi se va intampla ceva care sa para a fi sinonim cu unul dintre numerele 5, 8 sau 9, ma conformez.

  10. daurel spune:

    Daca-am gafat imi cer scuze…

  11. MIKA spune:

    Zi cu soare Cati,multumesc de ping😀 .

  12. Cati Lupaşcu spune:

    Daurel
    O, nici vorba…nu se pune problema.

  13. Cati Lupaşcu spune:

    Si altadata Mika! Ti-am zis, stai sa prind gustul.

  14. Daniel Tudose spune:

    multumesc de ping, o zi frumoasa

  15. […] bucurie, declara fără rezerve că el era primul bărbat pe care-l cunoscuse; spre nenorocul ei, băiatul nu s-a dovedit prea descurcăreţ în viaţa socială, nereuşind mult timp, să-şi găsească mijlocul pentru câstigarea existenţei […]

  16. Cati Lupaşcu spune:

    @ Gina
    Pentru 5 si 9 nu stiu ce sa zic, tine de fiecare. Pentru 8 insa, mie mi se pare normal sa imi doresc asa ceva.

    PS Blogul tau nu m-a vrut astazi. Am incercat sa postez ceva la Cioran si n-am reusit nici dintr-a patra incercare si am abandonat😦
    Mai incerc mai tarziu… poate il pacalesc.

  17. Roxana spune:

    multumesc pentru leapsa. am citit-o la fel ca toate postarile(chiar daca nu-s prea vorbareata). O sa o postez chiar acum:)

  18. […] leapșă disimulată într-un premiu, de fapt în două, de la Cati Lupașcu și  Qristinan: 10 lucruri care îmi plac. Regulile ei sunt, pe cât de simple, pe atât de greu […]

  19. Andi spune:

    OK, dar sper că ai observat că te-am și premiat, nu am preluat simplu leapșa :)))

  20. Cati Lupaşcu spune:

    Am vazut, mersiiiiiiiiiiii, stiam eu ca esti generoasa!

  21. Daniel Tudose spune:

    imi place categoria ,poiana lui iocan”, sunt ,,fan” Ilie Moromete, contemplativ si mai mult spre munca cu ,,spiritul”, nu eu, el hihi

  22. daurel spune:

    Contribui si eu cu doua din zece; deci cu 20 % : Sa zicem ca acesta este comentariu si contribuie la trafic PS.Despre cafeaua facuta de altii cred ca voi scrie un articol…

  23. Cati Lupaşcu spune:

    Daurel, buna dimineata!
    Eu am un adevarat cult pentru cafea, abia astept articolul.

  24. […] Lupaşcu on Greutatea vrajitoarelorcristian on Blogrollul preferat…Sunshine award! … on Blogrollul preferat…Ouă « on Blogrollul preferat…Versuri pe […]

  25. Madi spune:

    Pentru punctul 5, ai 10 cafeluţe de la mine !
    TE IUBIM, CATIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !

    P.S. Dau şi o ciocolată cu scorţişoară😉

  26. […] azi am descoperit un blog al unei brailence. Merita si ea cele 3 premii! Felicitari! Pentru mine ai devenit puntea intre prezent si trecut! […]

  27. Si daca tot acum am descoperit vocea Brailei si eu simt nevoia sa o premiez. Am 3 premii pe care trebuie sa le dau mai departe! Asa ca….va invit sa le ridicati.

  28. […] } Am primit leapsa de la Cati , si merge mai departe la Alina , Lena , Cezara , Ciprian , Anny , Suspecta , Anamorf , Confrunta […]

Lasă un răspuns

