Farmacia lui Dumnezeu!

Ni se spune ca Dumnezeu la început a separat apa sarata de apa de baut, a facut Pamântul, a plantat o gradina, a facut animalele si pestii… Totul înainte de a face omul. El a facut si a prevazut toate alimentele de care urma sa avem nevoie, înainte de a ne naste. Dumnezeu ne-a lasat o pista, sa stim care din alimente se potrivesc unei anumite parti din corpul nostru !!!
Minunati-va! Dati clik voi pe sageata inainte (nu asteptati sa curga imaginile ca un filmulet) si veti afla lucruri uimitoare despre fructele si legumele pe care le consumam.

http://www.slideboom.com/presentations/182011/Farmacia-lui-Dumnezeu

18 răspunsuri la Farmacia lui Dumnezeu!

  1. CT spune:

    Dragă Cati, frumoasă şi utilă ideea de a promova, de a ne îndemna, la consumul de legume şi fructe. Eu sunt vegetarian şi ştiu foarte bine despre ce vorbesc. Până la urmă asta este educaţie… Bon apetit!🙂

    • Cati Lupaşcu spune:

      Chiar vegetarieni nu suntem, dar consumam in general multe fructe si legume, alegerile le facem in functie de anotimp. Oricum, nu cred ca as putea renunta definitiv vreodata la gratar…🙂
      O zi frumoasa!

  2. john from London spune:

    daca ne dai si preturi la legume si fructe , e ok , asa informativ , vezi doamne farmacie farmacie da daca nu sunt accesibile ce facem

    • Cati Lupaşcu spune:

      Acum, John, cand e sezonul lor, e ok. Rezonabil as zice. Bine, nu-ti inchipui ca sunt foarte ieftine, dar oricum e vara si organismul cere mai putina mancare. Ia spune cum suna intr-o dupa amiaza torida o ciorba de zarzavat, rece, de la frigider, si o salata cu toate legumele de sezon imbracata in branza rasa…. yamiiiiyamiiiiiiii.

  3. […] of Solitaire Theodora Teo Negură Ana Usca Aurora Supraviețuitor Adela Vania keltghost Cati CELLA Gabi Gabriela Elena Pisica’s Blog Elisa Cristian Lisandru Geanina Lisandru Orianda […]

  4. Mirela spune:

    Cati, spune-mi cum iti convingi baiatul sa manance fructe si legume proaspete? Eu abia o lamuresc pe fetita mea sa manance cate un mar sau trei cirese…cat despre legume, doar gogosari si ceapa! Rodiile ii plac, dar a juns 15 lei bucata! Totusi, buna ideea ta, normal!🙂

    • Cati Lupaşcu spune:

      Mirela, nu stiu sa iti raspund pentru ca eu nu trebuie sa fac niciun efort sa il conving. Pur si simplu le prefera. Marea noastra problema este ca el nu manaca deloc carne. Si orice efort am incercat sa fac, orice argumente am adus, nu am reusit sa il conving. Iarna, cu indulgenta, daca manaca un copanel maxim doua pe saptamana, cu mari rugaminti si o data la doua saptamani putin peste. De cand a venit insa caldura nici nu vrea sa auda. Preferata lui este salata de varza, nu e pretentios, mananca cu placere orice leguma sau fruct. Asa ca nu stiu ce sfat sa iti dau. Pana una alta insa eu ma bucur ca e sanatos, mai suplimentez cand si cand deficientele din alimentatie cu o cura de vitamine, nici prea des nici prea rar, si ii dau drumul pe camp sa alerge.
      Zi frumoasa sa aveti!

  5. Exista oare fructe, care sa dizolve cerbicia ostilitatii; mai nociva decat un aliment poluat!

    • Cati Lupaşcu spune:

      Nu stiu. Dar fructe care sa te faca sa intelegi ca fiecare are dreptul la opinie, la libertate de exprimare, la propria viziune, si, mai ales, ca un prieten il combati prieteneste, barbateste, in fata, cu argumente, nu arunci cu noroi in el doar pentru ca vede anumite lucruri altfel, o fi existand?

  6. […] la sosire, că era al doilea an consecutiv pe litoralul lui Zorba. Schimbasem doar peninsula. Stelele hotelelor greceşti sunt ca stelele generalilor făcuţi de Băsescu, anul trecut m-am cam ars la […]

  7. Doina Popescu spune:

    Poza este mişto. Mi-o pun pe desktop ca să-mi amintesc zilnic să mănânc legume şi fructe. Şi să beau o cafea fierbinte, că nu mai e timpul de frape.

  8. Cati Lupaşcu spune:

    Vreau si eu cafeaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! Trebuie sa te sun sa vedem unde si cand o bem🙂🙂🙂

  9. daurel spune:

    Stiam ceva, dar azi am dovada. Sa aveti bucurii.

  10. VirtualKid spune:

    Oare care dintre legume s-ar „impaca” mai bine cu neuronul?

Lasă un răspuns

