Stand by me!

L-am auzit pentru prima data la John Lennon. L-am considerat a fi unul dintre cele mai frumoase mesaje de dragoste, ceva ce orice femeie adora sa auda. Ultimul videoclip al acestei piese, ultima „punere in scena” insa, da o cu totul alta conotatie acestui mesaj. Ceva mult mai profund. Noul videoclip l-am vazut prima data pe blog la Costin. M-a emotionat teribil. Ieri l-am primit pe mail de la trei persoane diferite. Am decis sa-l postez si eu astazi, aici, gandindu-ma ca merita sa fie vazut de cat mai multi. Ascultati si priviti cu sufletul!

 Pentru aduceri aminte, varianta Lenon:

39 de răspunsuri la Stand by me!

  1. john from London spune:

    Viata ii frumoasa , iubirea o implineste , nimic nu justifica sa renunti la ea , daca aveti probleme , mergeti si vorbiti cu prietenii vostrii , nu va lasati prada deznadejdii , iubiti in fiecare zi ca si cum ar fi ultima , dar traiti , e o datorie a nasterii , viata e cel mai de pret dar , am vazut oameni bucati , bucati , la propriu , John Lennon … povestea copilariei noastre … viata e frumoasa , va jur

  2. Cati Lupaşcu spune:

    Esti un prieten de nadejde!

  3. Stanciu Petronela spune:

    Intr-adevar,clipuri deosebite…Chiar daca suna pretentios pentru unii(sau exagerat pentru altii) cred cu tarie ca existenta noastra (efemera) in aceasta lume reprezinta un privilegiu dar si o sansa de a o schimba in bine…

    • Cati Lupaşcu spune:

      Mi-as dori sa avem intelepciunea necesara sa intelegem lucrul acesta. Mi-as dori o lume mai buna si, inainte de toate, cred ca asta depinde si de fiecare dintre noi.
      O zi frumoasa Petronela, pupici puiului!

  4. jbw spune:

    MONSTRI SACRI!!!Adevaratii cantareti care canta din dorinta de a canta si de a incanta.Anonimi apar si tot asa dispar.Dar cei ce trec de s-ar opri…

  5. jbw spune:

    Adevarata valoare se afla in noi insasi.Nu trebuie sa mergem departe sa o cautam.Ceea ce ne diferentiaza intre noi e ca, unii se zbat sa o scoata in evidenta, iar altii o afiseaza fara nici un efort.Pentru primii e o munca in van,in schimb pt.cei din urma simplitatea si dezinvoltura cu care se manifesta incanta si atrag priviri oriunde s-ar opri.

    • Cati Lupaşcu spune:

      Exact JBW. Corecta gandire. Cu un mic efort, cred eu, fiecare dintre noi poate reusi sa ascunda tarele si sa scoata la suprafata doar ce are mai bun. Nu e nimeni perfect, dar cu putin efort cred ca am reusi sa ne croim , fiecare in jurul lui, o stare de bine.
      Salutari alor tai.

  6. […] cules două din comentariile făcute de mine pe blogul Pisicii, o bună prietenă, un suflet mare și cald….Într-un articol absolut fermecător, Pisica poveștește despre accesoriul […]

  7. Mirela spune:

    Impresionant videoclip…fara cuvinte!
    O duminica frumoasa.🙂

  8. CT spune:

    🙂 good job, Cati. O seară frumoasă îţi urez.

  9. […] de forme şi culori a pieţelor agroalimentare, dată de standurile gemând de povara legumelor, fructelor  şi zarzavaturilor expuse. Şi să subliniem virtutile alimentare pentru sănătate ale acestor […]

  10. Ioan spune:

    Ce (mai) zice lumea,
    iar eu:

    n-am nimic.
    … împotrivă🙂

  11. Incertitudini spune:

    Te cred pe tine! Il cred pe John from London!

  12. Cati Lupaşcu spune:

    Petronela Stanciu a demarat zilele acestea un concurs dar si o campanie de ajutorare a persoanelor sinistrate. Detalii gasiti aici: http://stanciupetronela.wordpress.com/2010/07/17/ajuta-si-ai-doar-de-castigat/

  13. razvanserbu spune:

    Itr-adevar parca mesajul e altul.

  14. […] Și am zis: Stand by me!… tovarăși Ieri am dat o raita prin blogosfera si am gasit ceva minunat. Mi-a placut atat de mult incat l-am revazut de nenumarate ori. Este vorba de un cantec celebru, intr-o interpretare noua. Blogul unde l-am descoperit ii apartine lui Cati Lupascu (sau asa cred eu din ce-am vazut eu pe acolo) iar postarea la care ma refer este aici. […]

  15. blog'olog spune:

    Mi-a plăcut mult ideea și interpretarea.Sunt recunoscător că ai adus-o!

  16. Cati Lupaşcu spune:

    Multumesc mult, meritul meu e infim. Dar iti urez bun venit in oraselul. E o onoare. Te mai astept cand ai timp si cand o sa mai ai si ce citi, ca eu zilele acestea doar concediu am in cap. AMR 2 zile….

  17. Cati, e minunat când asculţi o melodie care te patrunde prin toţi porii şi se contopeşte cu tine într-atât încât îţi lasă impresia că a fost compusă special pentru sufletul tău. Aşa mi s-a întâmplat mie acum ascultându-l pe John Lennon.Oare n-o fi totuşi pentru mine ? oricum îţi mulţumesc pentru starea de bine pe care mi-ai creat-o!

  18. […] platformei WordPress. Datorită bloguleţului meu am cunoscut noi oameni, am noi prieteni …Cati şi Onucu, multe proiecte şi sunt convinsă că lucrurile bune nu s-au terminat. Anişorul tău […]

  19. raptor spune:

    bravo caty super tare

  20. […] Onu, mi se pare, sau eşti abătut […]

  21. […] mie, fiica și soțul meu), desenam și pictam marea din amintiri, atât de dragă mie. Dacă eram muziciană, nu plasticiană, aș fi cântat-o! Apa și nisipul. Răsăritul, apusul, amiaza, după-amiaza, […]

  22. […] cutremur, fac pielea şarpelui, şi mă  închin Domnului, că ne-a adus, în sfârşit, la cârma Ţării doi conducători vigilenţi. Că, degeaba, domnul Băsescu …, fără vigilenţa Domnului Boc, […]

  23. enna spune:

    Buna, Cati.. interesant blog.. te astept cu parerile tale si pe blogul meu

    http://enna.iubire.info

  24. Cati Lupaşcu spune:

    Bine ai venit pe blogul meu Enna, si cred ca pot sa iti spun si bun venit in blogosfera. Frumoase cuvinte de inceput. cand decizi sa iti faci blogroll si vrei schimb de link sa ma anunti, accept cu placere. La buna citire!
    Si… te mai astept.

Lasă un răspuns

