Cele cinci

De primit am primit-o inca de saptamana trecuta. Am promis ca o preiau, dar am amanat pana acum pentru ca mi s-a parut numai buna de incheiat anul blogosferic. Ati ghicit, este vorba despre o leapsa, si nu oricare, ci una care presupune un bilant. Evident, bilant de an.
Pentru mine, 2010 nu a fost un an grozav. A avut si bune, dar si rele, ba chiar, acum cand trag linia, bag seama ca mai multe rele. Dar a trecut, asa cum am trecut si eu peste toate. De regula sunt nostalgica in aceasta perioada, imi amintesc lucrurile frumoase intamplate peste an. Acum sunt doar nerabdatoare. Sa treaca, sa se duca, sa pot spera ca va incepe un an mai bun.
Leapsa primita de la Andi presupune sa enumar 5 din cele mai importante lucruri facute in anul ce sta sa se incheie. Si cum, fata de alti ani, de data aceasta nu prea am zguduit muntii, nu prea am nici cu ce sa ma umflu in pene, nici cu ce sa ma dau mare… Dar intru in joc, pentru ca in felul acesta ma conving o data in plus ca am dreptate sa imi doresc sa scap de 2010. Deci…

5 lucruri importante, din tot ce am facut:

1. In ianuarie am invatat sa patinez. M-am desprins de mantinela – in sfarsit! – am facut cateva ture de patinoar fara ajutor. Bine, am fost ajutata sa ma ridic, ca, banuiesc, v-ati dat seama, curajul acesta a presupus si niste cazaturi. Fiul meu m-a asigurat insa ca am cazut frumos, artistic, si ca, mai presus de orice, nu am fost penibila.
2. In mai am vazut Brasovul noaptea. Extraordinar de frumos. Si am vizionat, tot la Brasov, un film  7D. Cu tot ce presupune el, zguduieli, falfaieli, abur, palme, tipete, ochi inchisi. A fost o experienta deosebita, cam costisitoare ce-i drept, dar a meritat.
3. In iulie am avut curajul sa ma iau la tranta cu adrenalina. Am fost in Aqua Magic in Mamaia – nu am ratat nicio provocare.
4. In septembrie blogul meu a implinit 1 an, am sarbatorit pe cinste.
5. In decembrie am constatat … ca a mai trecut un an. Cu bune, cu rele… Duca-se!
Acestea fiind spuse, predau leapsa mai departe catre oricine vrea sa o ia – ca doar n-o sa va impun sarcini suplimentare taman acum, cand toti sunteti cu ochii pe calendar in asteptarea Revelionului. Va urez insa din suflet „La multi ani!” si va doresc un An Nou mai bun. Cu bucurii, impliniri si sanatate.
LA MULTI ANI! : Ana, Andi, Funny, Baltazar, Caius, Camelia, Carmen, Cella, Cosmin, Costin, Cristi, Cristian, ConsiliuDaurel, Doina, Dispecer, DispeceritaFelix, Gabriela Ilies, Gabriela Neagu, Gabriela Savitsky, Ganditor, Dan, Flavius, George, Gina, IoanVania, Kid, Madi, Mika, Mirela, Cami, Oana, OttoRagnar, RoxxanaSecret, Star, Aura, Cammely, Teo, Tiberiu, Onu, Zolty, Umograf, Carmen, dar si dragilor mei prieteni vechi, neposesori de bloguri, cetateni cu acte in regula ai oraselului de cuvinte.

Foto: Florentin COMAN

94 de răspunsuri la Cele cinci

  1. […] mine, că sunt tot român, era să mă ia gura pe dinainte, ca pe un papagal veritabil şi să spun”culoarea Penajului”, ca în Fabula imposturii: (defapt, tot despre o cioară vopsită strecurată printre păsări […]

  2. redsky2010 spune:

    frumos orasel ai aici, trebuie sa aprofundez subiectul…doar ca acum caut cu disperare niste timp. ai cumva de dat? ;
    ma tot gandesc daca am 5realizari pe anul trecut…m-am gandit: am!!!
    un an interesant si tot ce-ti doresti sa se realizeze!

    • Cati Lupaşcu spune:

      Bun venit, pun repede ibricul cu cafea la foc mic. Iar pana atunci, sa stam la poveste.
      Niste timp gasim. Si dam. Mai ales ca trebuie pentru un bilant.🙂 sa fie un bilant bun, un prim pas catre o lista lungaaaa cu ce trebuie sa facem bine si frumos in 2011.

  3. […] Aurora Stropi de Suflet, Cati,  Andi Bob, Cristian Lisandru, Gabi, Gabriela Elena,   Ioan Usca Vania, Strong,  Cristian Dima, […]

  4. […] simplu, Blogolumea,  Blue Cafe,Caius, Cammely, Carmen Negoiţă, Cati Lupaşcu, Cella, Cepeca, Cosmin Ştefănescu, Crina Dunca, Chat Noir, Cristian, Cristian […]

  5. […] Bogdan Epureanu, Bucovina profundă, Caius, CălinHera, Cristi Gurău, Cristi Petre, Cristian Dima, Cati Lupaşcu, Carmen76Negoiţă, Căutare şi regăsire, Cuelisa, Culian, Consiliul Naţional al Blogosferei, […]

  6. […] poarta. sunteţi bucuroşi de urători? îi întreb pe eo, ilinca, alexandru, anda, cammely, cati, coolnewz, diana, flavius, georgiana, lora, oana, redsky, serginho, strong, vero, alberto, grişka, […]

Lasă un răspuns

