Piramida fericirii

A ziduri vechi, a sare si a iarba. Acesta este mirosul vacantelor mele. Acestea sunt ingredientele  magice. Fara sa pipai un zid de cetate, fara sa ma scald in apa marii, fara sa ma tavalesc prin iarba uda de roua, nu concep libertatea zilelor de vara. Nu ma simt implinita daca nu zabovesc macar o clipa intr-o manastire, daca nu ma minunez de un loc in care acum sute sau mii de ani,  oamenii isi randuiau viata dupa reguli stiute si nestiute, daca nu ma arunc cel putin o data in valuri, in timp ce undeva, departe, la orizont, soarele se chinuie sa ma prinda. Cine nu a vazut rasaritul din spuma marii, nu stie ce inseamna sublimul.

Ador sa numar pestii dintr-un rau de munte, sa ma prinda ploaia sub un brad imens, sa simt sub bocanc puterea pietrelor. Cine nu a chiuit macar o data in racoarea diminetilor din Bucegi, Ceahlau sau Fagaras,  si nu a asteptat cu sufletul la  gura raspunsul ecoului, cine nu a stat la sfat cu o cascada, nu cred ca stie glasul divinitatii. Poate nici eu nu-l stiu pe deplin, nu am ascultat niciodata zbuciumul Dunarii la cazane, nu m-am imbibat niciodata cu fumul mocanitei, n-am dat mana cu Dumnezeu de sus, de pe Vidraru. N-am intrat in cetatea Albei, iar pe malul Begai am trecut doar in fuga. Mai am multe de facut si de vazut. Dar sunt fericita. Am vazut marea de pe varful Toaca, m-am ratacit prin ceata vaii Dochiei, am batut jepii cu piciorul, la urcus si coboras. M-a prins ploaia de stele la Bicaz, si asfintitul pe malul Sfintei Ana. Am pandit umbra lui Mircea la Cozia, si pe a lui Stefan la Putna. M-am plimbat cu Oltul de mana, si am avut Dunarea la picioare. M-am ascuns de soarele torid prin pesteri sau saline, m-am noroit in vulcanii Buzaului, iar prin Penteleu l-am cautat pe Varlaam si comoara strabunilor. M-am inclinat in fata Pietrelor Doamnei si am alergat dupa veveritele din Dorna, Tusnad sau Polovragi. M-am luat la intrecere cu pastravii la Lepsa sau la Slanic. Am lasat soarele sa imi mangaie fruntea prin Mestecanis sau Ghimes – Palanca. M-am odihnit sub teii lui Eminescu, m-am convins ca plopii sunt intr-adevar fara sot si m-am oglindit in apele incarcate de nuferii galbeni. Am strabatut Codrii de Arama si Padurea de Argint. M-am inchinat la mormantul lui Cuza, si m-am rostogolit pe dealurile Bucovinei impreuna cu Porumbescu, in timp ce undeva, aproape, izvorul susura Balada. Am pasit prin zapada neinceputa din Piatra Craiului, din Ciucas, din Cernei. Si mi-am prins flori de mar la ureche pe Valea Siriului, si de cais pe dealurile Neamtului . Am alegat prin alunis, am cautat punguta cu doi bani in ciocul cocosului de Hurez, si mi-am pus masca neagra de la Marginea. Am privit cum se oglindeste luna in Lacul Ursului, sau cum paraseste soarele cetatea Sucevei.

Nu ma intrebati ce intarziere a avut trenul sau cate gropi a trebuit sa ocoleasca masina. Nu ma intrebati unde am dormit si ce am mancat. Am uitat de mult. Intrebati-ma insa cat de fericita si implinita puneam seara capul pe pena, fie ca eram intr-un cort sau intr-o pensiune de trei margarete.

Poate pentru multi dintre voi acestea sunt banalitati, nimic exotic, nimic iesit din comun, nimic memorabil. Pentru mine insa aceasta este hrana care imi tine de foame un an intreg. Pentru mine acesta este mirosul vacantei. Si mi-e suficient si bine asa. Cel putin deocamdata.

Am ales sa ilustrez aceasta poveste cu trei dintre cele mai dragi imagini. Sunt din ziua in care fiul meu a facut cunostinta cu Bucegii.

Prima, noi o numim “Piramida fericirii”, eram pentru prima data, toti trei, acolo sus, sub barba Creatorului. A doua se traduce “Uauuu, o mare de munti”, iar a treia, evindent, este prima lectie de alpinism.  De ceva vreme insa, unchiul nu se mai incumeta sa intre in competitie cu invatacelul. Aproape nici noi nu-i mai facem fata.

Asa am ales eu sa raspund provocarii Mirelei si temei din aceasta saptamana, propusa de Carmen.

Au mai scris deja:

Mirelahttp://mirelapete.dexign.ro/2011/03/poveste-parfumata-intre-bloggeri-parfumul-celei-mai-frumoase-vacante/

Gabi: Parfumul celor mai frumoase vacanțe ale mele e lavanda

http://g1b2i3.wordpress.com/2011/03/19/parfumul-celor-mai-frumoase-vacante-ale-mele-e-lavanda/

Gina: Povestea mea-
http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/03/intre-doua-lumi.html

Carmen : http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2011/03/egiptul-poveste-parfumata.html

82 de răspunsuri la Piramida fericirii

  1. Ionut spune:

    Mi-a placut enorm de mult acest articol, l-am citit aproape fara sa respir, pentru ca mi-a adus aminte de singura vacanta pe care mi-am putut-o permite. O vacanta pe care nu am s-o uit prea curand, cand impreuna cu prietena mea am hoinarit prin jumate din asta minunata tara. Iti multumesc Cati pentru ca mi-ai facut ziua putin mai buna decat ar fi fost daca nu as fi citit acest minunat articol. Sa fiti sanatosi toti trei si sa va bucurati in continuare de frumusetile Romaniei.

    • Cati Lupaşcu spune:

      Esti tanar copile, vreme e! Important este sa vrei sa fugi si sa iti stabilesti niste prioritati. Daca te multumesti cu mai putin acasa, evadarile vor umple toate golurile.
      Drum bun!, eu iti tin pumnii. Cu asta ramai peste ani.

  2. Momente deosebite, într-adevăr. Şi sper ca băieţelul să rămână atras de munte şi de toate misterele sau frumuseţile sale. Când am descoperit Bucegii, am fost, la rândul meu, impresionat.
    Gânduri bune, gânduri bune tuturor celor care iubesc drumeţiile…

    • Cati Lupaşcu spune:

      In unul, in doi, noi mai trecusem pe acolo. Dar niciodata nu mai fusese asa de frumos si emotionant.
      E impatimit ca si noi de munte, de drumetii, face cursuri de orientare turistica, de supavietuire, de prim ajutor. Ce mai, un adevarat profesionist. Doar ca el iubeste la nebunie si marea, mult mai mult decat noi. Asa ca putinele zile de concediu pe care eu le am eu vara sunt din ce in ce mai greu de impartit echitabil.
      Dar ne mai salvam cu cate un week-end prelungit! Criza sa treaca , solutii gasim.
      Ganduri bune si catre voi.

  3. Mirela spune:

    Cati, ești o minunată! Ești de-a mea!De-a noastră! Am simțit vacanțele tale împlinite, așa cum spui…cu zidurile vechi care spun povești, cu marea, sarea, bradul sub care fugi de ploaie sau cascada cu care stai de vorbă. Am simțit mireasmă de FERICIRE din superbele tale rânduri! Te felicit, mi-ai înseninat ziua, că la Cluj a început să plouă. Foarte, foarte frumos…a, da, și mirosul acela de iarbă. Voi scrie un articol despre parfumurile cu miros verde și ți-l voi dedica. Să-mi amintești doar, așa e între prieteni. O zi de vacanță să aveți!🙂

  4. daurel spune:

    Sunt obligat la destainuiri
    Nu m-am ostenit sau poate nu mi-a fost dat decat:
    – Cetatea din Alba Iulia, deoarece sotia este din acea zona.
    – am fost cu mocanita in prima mea calatorie ca sa-mi fac buletinul…
    – Dunarea la Portile de Fier, deoarece am un cumnat svab din Mehadia-Herculane

    • Cati Lupaşcu spune:

      Va consider un fericit. Sunt destinatii pe care eu mi le doresc de ani buni. Le-as fi atins daca n-ar fi venit pardalnica asta de criza. Dar trece ea si … sosele, asteptati-ne… venimmmmm!

  5. 1) Simt că ţi-e dor de un bebe mic! Poate este timpul să-i faci un „surior” ori o „frăţioară” lui Coco. 🙂
    2) Meriţi o vacanţă! Lustruieşte-ţi bocancii şi fugi în munţi, ca să ne răzbuni şi pe noi, cei care n-am mai avut o vacanţă în ultimii trei ani. Peştera Muierii, Polivragi, Transfăgărăşan, Vidraru, Viaductele de la Dunăre la Porţile de Fier sau Maramureşul sunt destinaţii de vis. Fugi!

  6. Cati Lupaşcu spune:

    Iar tie tare iti mai place sa razi pe seama pe un anumit subiect !🙂🙂🙂
    @. Da MERIT! Cu varf si indesat!

  7. psipsina spune:

    ne place de o vreme să ne amintim vacanţele noastre străine. o fac şi eu, recunosc, am scris câteva amintiri de vacanţă din ţări unde nu credeam că voi ajunge pe când eram copil.
    mi-ai făcut un dor de pădurea de aramă şi mi-ai amintit că munţii mei, cei atât de aproape încă mă aşteaptă.
    te-am citit şi parcă mi s-a făcut dor de toate câte le spui.
    îţi mulţumesc, cati.

  8. Cati Lupaşcu spune:

    Pai, ia bocancii, ia rucsacul si… la drum! E la doi pasi de tine! Sau vrei sa vina muntele la Mahomed!🙂🙂🙂

  9. incertitudini spune:

    Cati,

    Vacanța ta are gust și parfum marcă originală!
    Te-am „ văzut risipindu-ți bucuria în fel și chip!
    Ți-am auzit strigătul de fericire! Te cred, pentru că și eu, fără să țin seama unde sunt, câți ani am etc..într-o splendidă seară de vară, când mi-a fost dat să văd Fontana di Trevi, am făcut același lucru ca și tine.
    A fost, cred momentul cel mai tulburător cu putință!
    Lume se stropea , unii rămăseseră fără vorbe, eu am țipat!
    Să-ți dea Domnul puterea de a trăi ani mulți de strigăte de fericire în fața splendorilor lumii!
    O seară frumoasă în trei!!

    • Cati Lupaşcu spune:

      Multumim, Gina. Cat mai multe momente unice sa ai si tu. Stii, eu cred ca fericirea adevarata, nesimulata, sincera, e fericirea aceea naiva, e atunci cand chiotul vine din tine, de la sine, fara sa ai control asupra lui.
      Suntem dezamagiti ca nu se vede luna din cauza norilor. De cand o pandim!

  10. Aliosa spune:

    @ Cati,
    Ca de obicei stii să pătrunzi discret si finut in amintirile cititorului ce-ti citeste cu răsuflarea tăiată minunatele tale articole.Tu esti o fiintă indrăgostită complet de natură iar vacantele sunt ceva firesc , normal. Din păcate, tot mai multe persoane au rămas doar cu amintirea frumoaselor vacante de altădată din cauza cresterii drastice a preturilor la toate si a reducerii salariilor, măririi tva samd si renuntă la a mai merge in vacantă la munte , mare sau undeva afară. Sunt insă si situatii când omul are bani dar pur si simplu nu vrea să plece nicăieri după cum sunt si multi fără bani dar si lipsiti de vointa drumetiei. Nu-i obligatoriu să mergi doar la munte, mare sau undeva afară mai ales dacă nu ai bani. O plimbare pe jos până la cea mai apropiată pădure de locatia in care trăiesti, o iesire pe malul DUNĂRII bătrâne cu familia, prietenii la un grătar sau pur si simplu la cules de ghiocei sau urzici iti poate incărca organismul cu energie pozitivă si umple memoria cu amintiri deosebite. Nu banul contează in ultimă instantă ci dorinta omului de a se recrea si a petrece câteva clipe frumoase departe de casă si calculator. Eu merg odată pe an in ITALIA la năzdrăvanul meu de nepotel EMANUEL, două săptâmâni la mare sau la munte, lunar in lunca DUNĂRII si-n Pădurea Nebună si zilnic la plimbare prin parcurile orasului cel putin o oră .
    Felicitări pentru articol.
    La mai multe vacante plăcute !

  11. Cati Lupaşcu spune:

    Asta inseamna sa traiesti cu adevarat! Sa te bucuri din orice si din nimicuri. Crezi ca ma dau banii afara din casa!? Nici vorba. Oricum criza mi-a cam taiat cararile, dar asta nu inseamna ca m-a incuiat pe dinauntru.
    Iar tu chiar stii sa te plimbi. Iar daca vii la Dunare sigur esti pescar. Hai, spune, unde dai la peste!🙂

    • Aliosa spune:

      @ Cati,
      Incredibil dar adevarat : am intrat in apa DUNARII batrane de mii de ori in perioada anilor 1972-2001 cand conduceam instructia de pontonieri dar nu am indragit pescuitul desi pestele mi-a placut si nu mi-a lipsit niciodata cand am vrut sa-l am pe masa sau in congelator. Nu-mi place sa dau la peste ! Si stii de ce ? Pentru ca nu mi-a placut niciodata sa fiu la cheremul necunoscutului de pe fundul apei tulburi si nici nu am suportat lacomia tantarilor ce atacau pescarii mai ales la lasatul serii si la ivirea zorilor.Si a mai fost ceva deloc de neglijat:de ce era sa ma chinui pentru un pestisor cand baietii imi aduceau pestele cel mare ? Te surprinde destainuirea mea ? asa sunt eu : spun adevarul !Nu m-am gandit ca te dau banii afara din casa iara daca am lasat sa se inteleaga asta, imi cer scuze.Criza ne-a afectat pe toti chiar si pe mine pensionarul nepescar ! La DUNARE merg pentru ca-mi place sa fac miscare si sa-mi reamintesc locurile unde am lucrat o viata de om , sau pur si simplu sa aud susurul apei si sa urmaresc feribotul cand se desprinde de mal plecand spre Nicopole . Primavara mai merg chiar si la un gratar cu fostii colegi de munca ,si dupa flori de campie si urzici pe care le pun la uscat si le folosesc iarna la preparatul ceaiului bun pentru slabire: dupa ce urzica se usuca, se faramiteaza si se depoziteaza in borcane de sticla acoperite si tinute la loc intunecos dar uscat. Se fierbe o cantitate de 750 de ml de apa si cand da in clocot se pun trei lingurite de praf de urzica , se acopera vasul , se opreste focul si se lasa la infuzat 15 minute , se consuma rece, fara zahar, o cana dimineata, una la pranz si una seara iar organismul slabeste daca faci o cura de sase saptamani. Daca n-am dat sfaturi despre pescuit am dat despre urzici.
      Toate cele bune stimata doamna.

    • Aliosa spune:

      @ Cati,
      Dacă tot se intitulează articolul tău „ Piramida fericirii ”,m -ai face cu adevărat fericit dacă m-ai onora cu prezenta pe http:aliosapopovici.wordpress.com/2011/03/24/ALIOȘA-blog-la-ceas-aniversar cu cât mai multe prietene , la o cupă de sampanie !
      Vă astept cu respect !
      Alioșa,

  12. Mirela spune:

    Cati,
    Tema următoare e propusă de Gina (articolul ei va apărea maine) și se numește : Poveste parfumată între bloggeri. Cutiuța cu minuni.
    Se postează de vineri până duminică, să fie timp pentru scris. O seară super!

  13. […] păsările cugetului limpede şi curat să se înalţe spre cerul împlinirii purtate fiind de aripile albe ale gândurilor bune […]

    • Cati Lupaşcu spune:

      Gina, am citit pe nerasuflate. Un itinerar asemanator am facut si eu acum multi ani, cred ca prin 95, cand eram profesoara. Cu spijinul parintelui din sat (biserica a suportat o parte din cheltuielile cu transportul, de cazat ne-am cazat la Sihastrie, deci am avut „casa si masa”), am organizat o excursie de 3 zile in acea zona. Un autocar cu 40 de copii si 4 cadre didactice plus parintele. Pentru 35 din cei 40 de copii (din clasele V-VIII) era prima iesire, cam jumatate mai fusesera la Braila sau Focsani (satul era undeva la 65 km de Braila si cam tot atat de Focsani), dar pentru vreo 20 era prima data cand depaseau granita comunei. Iti dai seama cred, cum au trait ei momentul acela, cu cata sinceritate si recunostinta se rugau in fata icoanelor pentru „minunea” pe care o traiau. Acum, cred ca trei sferturi din ei lucreaza in Italia , Germania sau Spania.

  14. Piramida fericirii este alcatuita din elemente diferite pentru fiecare dintre noi.
    Cel care o admira din afara, nu poate sa simta si sa traiasca bucuria aceluia care stie fiecare muchie, fiecare pietricica, fiecare denivelare, aparuta in ridicarea ei.
    Astfel, tot ceea ce pentru cineva pare doar banalitate, lipsit de spectaculos, pentru cel care impreuna cu cei dragi a ridicat incet, incet aceasta piramida, capata alte sensuri si valori.
    Amintirile sunt si ele parte din liantul ce sustine ridicarea spre inalt a piramidei.

    • Cati Lupaşcu spune:

      BUna dimineata!
      Da Gabi, fiecare isi construieste piramida din „materialele” pe care le considera cele mai importanate. Materialele difera de la un om la altul. Piramida noastra se bazeaza pe dragoste si respect. Iar acolo sus, pe platoul Bucegilor, noi chiar construisem o piramida „VIE”. Fotografia este veche, nu foarte clara, dar acolo sus, baza era tati, care ma tinea pe mine in brate, iar eu pe Coco. Vai de „salele” lui! :):)🙂
      O zi minunata sa ai!

      • Acum ca mi-ai si explicat ceea ce nu se vedea clar in fotografie, imi place si mai mult.😀

        Poate sa existe ceva mai frumos decat piramida familiei, unita in dragoste si respect?
        Este o amintire draga sufletului fiecaruia dintre voi.

  15. CARMEN spune:

    Buna dimineata Cati! arome mai pretioase ca cele descrise aici, nu se gasesc în nici una din combinatiile parfumurilor! Alchimistii ar fi aflat elixirul vietii, daca ar fi înteles formula împlinirii în trei (sau patru), daca ar fi putut extrage esenta mirosului norilor la atingerea muntilor, a câmpurilor sub pasi de oameni fericiti!
    O duminica frumoasa!

  16. VirtualKid spune:

    M-ai facut sa caut niste fotografii in care i-am revazut pe mama si pe tata, tineri si increzatori, pe vremea cand cortul era o mare mandrie…. si se cumpara (mai ales) de la polonezii care isi incheiau vacantele pe litoral.
    Si ma cuprinde un dor……

  17. […] Cati Lupascu,  Gabriela Elena, Teodora, Carla , Teo Negura, Snake, Otilia, AndiBob, Raveda, Proortodox […]

  18. […] Cati, Carmen, Gabi, Georgiana, Gabriela Neagu,Gânditorul, Gabriela Elena, Gina, Daurel, Vania, Gabi Cimpoca, Teo Negură, Melami, Redsky, se-cret, Zinna, , Carmen Negoiță, Virusverbalis/ Și cine mai dorește! […]

  19. g1b2i3 spune:

    Aici am simtit mirosul parfumului pe care mi l-am dorit si eu.
    Nu l-am avut si nu-l voi avea, dar sunt fericita ca am avut ocazia sa vizitez si eu cateva locuri frumoase, am vazut si rasaritul soarelui din apa marii…
    O frumoasa si parfumata descriere a vacantelor de neuitat alaaturi de cei dragi.

  20. […] Ana,  Cati, Carmen, Gabi, Georgiana, Gabriela Neagu,Gânditorul,A. Matei, Gabriela Elena, Gina, Daurel, […]

  21. cammely spune:

    Ce poate fi mai frumos decat o vacanta cu cei dragi.
    Mie imi place acest miros adus fie in bataia vantului de munte, fie in cea a brizei de mare, pace interioara sa fie.

  22. […]  bloggaristica : Andi Bob, Alex Mazilu,  Adela, Bogdan, Caius, Cati, Călin Hera, Cititor.stirute,  Cristian Lisandru, Geanina Lisandru, Cristian Dima, Carmen […]

  23. […] nu avem nevoie de denivelare pentru limitarea vitezei dacă ştim să ne oprim la timp, în cazul în care creaţia noastră devine un […]

  24. […] Negură, Anca, Melami, CELLA, Ana, Cati, Carmen, Gabi, Georgiana, Gabriela Neagu,Gânditorul,A. Matei, Melami, Gabriela Elena, Gina, […]

  25. teonegura spune:

    Nu e deloc banal, dar stiu ca e frumos, frumoasa doamna🙂

  26. […] Piramida fericirii catilupascu.wordpress.com/2011/03/19/piramida-fericirii/  trimis de Kjaeremandag în urmă cu 3 secunde […]

  27. CELLA spune:

    adaugă, neapărat, Oaşul- Bucovina- Apusenii- Transfăgărăşanul
    musai !!!
    minunate vacanţe avem🙂
    şi mai vrem

  28. […] Teo Negură, Anca, Melami, CELLA, Ana, Cati, Gabi, Georgiana, Gânditorul, A. Matei, Gabriela Elena, Gina, Daurel, ,se-cret,Gabi,  Ioan Sorin […]

  29. […] vizita : Andi Bob, Alex Mazilu,  Adela, Bogdan, Caius, Cati, Călin Hera, Cititor.stirute,  Cristian Lisandru, Geanina Lisandru, Cristian Dima, Carmen […]

  30. Gabriela spune:

    Si cand te gandesti ca unii au platit o avere pe o biata frunzulita, iar tu ai facut o reclama asa frumoasa turismului romanesc, scriind pe sufletul celui impatimit de calatorie.

  31. […] Cati Lupascu,  Gabriela Elena, Teodora, Carla , Teo Negura, Snake, Otilia, AndiBob, Raveda, Proortodox, Ioan Usca, Madi ,  Nabadai…,   Klausen, Paul, Proscris, […]

  32. […] Cati Lupascu, Gabriela Elena, Teodora, Carla , Teo Negura, Snake, Otilia, AndiBob, Raveda, Proortodox, Ioan Usca,(tot ping! De!), Madi ,( care are prieteni!) , Nabadai…,, Klausen, Paul, Proscris, […]

  33. […] Duelul minţii poate fi găsit doar la anticariat? […]

  34. […] 7. una dintre cele mai frumoase poveşti despre mirosul vacanţelor şi bucuria de a fi împreună, despre locurile frumoase ale acestei ţări, a noastră, am citit cu drag la cati. […]

  35. […] Bob, Teo Negură, Anca, Melami, CELLA,  Ana unui alt Preludiu, Cati, Gabi, Georgiana, Gânditorul, A. Matei, Gabriela Elena, Gina, Gabi, Daurel, ,se-cret,Gabi,  Ioan […]

  36. […] mi-a facut pofta de munte… iar altcineva mi-a alimentat-o… de fapt am trait cu dorinta asta de cand eram copil mic, pentru ca mereu […]

  37. Mirela spune:

    Cati, am sosit la ora la care ar trebui să spun Noapte bună!😉
    Îți las tema, dacă vrei și poți, doar nu e cu restricții! E larghețe și bună dispoziție.
    Tema Poveste parfumată între bloggeri de săptămâna asta se numește Cutiuța cu minuni, e aleasă de Gina-Incertitudini, trebuie postată sâmbătă-duminică, dar și mai devreme, dacă va fi gata. Doar să aduceți linkul la fiecare. E o temă interesantă, fiecare am avut, avem sau ne imaginăm o….Cutiuță cu minuni. De data asta, minuni olfactive dacă se poate (nu neapărat parfum, arome). O seară frumoasă’ Pupicuri mii!🙂

  38. Cati,
    AM aflat de post, prin Carmen, la care am ajuns, prin Daniela Alexandrescu.”Nu ma intrebati unde am dormit si ce am mancat. Am uitat de mult. Intrebati-ma insa cat de fericita si implinita puneam seara capul pe pena, fie ca eram intr-un cort sau intr-o pensiune de trei margarete”.Cuvinte simbol, emblema a unui suflet fericit.Calistrat Hogas,incantat, te-ar felicita printr-o imbratisare, ca stransoarea muntilor.Eu, cu ochii voalati de emotia declansata,iti spun doar:FERICITO!
    Madi si Onu

    • Cati Lupaşcu spune:

      ASta ca sa te lauzi ca si tu calatoresti! Ca nu puteai veni la un asemenea post direct, nu-i asa!?
      Ce-ti mai place sa colinzi blogosfera!

      • Recunosc…,
        E un pacat de neiertat,in care, adesea cad.
        Ca-i blonda, rosie, sau bruna, imi e totuna,
        Daca-i bine imbracata, in carnala adecvata

        Asta-i blogosfera, Fata, de Omul meu, survolata.

        Madi si Onu

  39. […] Cati, Carmen Negoiță,Gabi, Georgi, Gina, Carmen, Alex Mazilu, Caius,  Gabi123, Gabitu, Gabriela Elena, Gabriela Savitsky,  Nea Costache, Theodora, Vania, Veronicisme, Vis si realitate ,Melami, Ana unui alt Preludiu, Gânditorul, A. Matei,   Daurel, se-cret Ioan Sorin Usca Vania,   Aurora , Loc de iubit, Zinna, tetris,  Teo Negură, Gabriela Ilieș.Scorpio, Bunătăți simple, Grișka, Baghi, Buimacii. […]

  40. […] că Holtom a regretat că nu a proiectat de la bun început un simbol al păcii care să exprime bucurie. Deşi Holtom a spus de nenumarate ori în timpul vieţii că doreşte ca pe piatra sa de mormânt […]

  41. […] te rog, tăcut cum eşti în frumuseţea ta, ajută-mă nu doar să te simt ci şi să te şi […]

  42. […] că Holtom a regretat că nu a proiectat de la bun început un simbol al păcii care să exprime bucurie. Deşi Holtom a spus de nenumarate ori în timpul vieţii că doreşte ca pe piatra sa de […]

  43. […] Şi te rog, tăcută cum eşti în frumuseţea ta, ajută-mă nu doar să te simt ci şi să te şi aud. […]

Lasă un răspuns

