Aveam eu o prinţesă

Email
În ţara asta toate-s nelumeşti 

iubirile par trepte către moarte –

aveam eu o iubită-n Bucureşti

ce mă dorea şi mă voia departe

M-ademenea cu şoapte şi tăceri

îngenuncheam şi se umplea de mine

ne căţăram în vârf de palmier

strigând la Dumnezeu că ne e bine

Venea o vrăjitoare pe un nor

mi-o descânta şi-o preschimba-ntr-o gaie

din vârf de palmier pleca în zbor

şi mă lăsa acolo  în văpaie

singurătăţii pradă – doar o zi

că noaptea iar îmi trimitea ispita

mă amăgea din nou cu şoapte şi

îngenuncheam şi-mi inundam iubita

cu suflet  minte  trup – dumnezeire

ce nu se dă oricărui muritor –

mă strecuram trufaş în a sa fire

şi ne-nnălţam – dar iar pleca în zbor…

Prinţesa mea de jad din Bucureşti

am dus-o şi-n cetatea mea natală

i-am arvunit vapoare si caleşti

şi-am decretat în urbe zi de gală

Am dus-o-n baltă şi tocmit-am peşti

să-i descreţească fruntea princiară

i-am scris poeme si i-am spus poveşti

şi-aşa m-am amăgit o-ntreagă vară

Că ne tot ridicam până la cer

şi iar ne dădea roată vrăjitoarea

ea dispărea  eu rămâneam să sper

că-mpreuna-vom Muntele cu Marea…

Ehei, mi-am zis, voi duce-o-n  Ararat

pe urmele Corabiei lui Noe

am s-o îmbrac în pietre de agat

şi am s-o scald în seve de aloe

Am să-i descânt de draci cu smirnă crudă

şi-n plete am să-i pun cununi de spini

voi duce-o-n Capadoccia  s-audă

cum Dumnezeu îi mustră pe creştini …

Prinţesa mea de jad din Bucureşti

pe care Dumnezeu mi-a hărăzit-o

oricât m-alungi şi-oricât m-ademeneşti

eu mă supun şi te sărut, iubito!

Poezia este scrisa de prietenul nostru vechi si drag Marian ILIE alias (pe acest blog) Don Pedrino.

Iar ea este raspunsul meu la provocarea Mirelei, „Poveste parfumata intre bloggeri”, pe tema propusa de Gabi My Heart.

Au mai scris pe aceasta tema:

Gina: http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/04/la-rascruce-de-veacuri.html

Carmen: http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2011/04/poarta-magica-copilariei.html

Mirela: http://mirelapete.dexign.ro/2011/04/parfumul-printeselor-de-ieri-si-de-azi/

Gabi: http://g1b2i3.wordpress.com/2011/04/09/povesti-parfumate-cu-printese-grace/

Danielle: http://popasuriprincopilarie.blogspot.com/2011/04/copilarie-printesa-prinsa-n-flori-de.html

Si mi-a placut mult si : http://daurel.wordpress.com/2011/04/05/imi-propun/

 

41 de răspunsuri la Aveam eu o prinţesă

  1. John from London spune:

    frumos imi place , asa frate ca numai de criza vorbim .

    Iubire , traiasca iubirea si toate printesele din viata mea si poate nu ma bagati la acatiste ca nu am fost fidel … sper

    Johnathan

  2. Mirela spune:

    S U P E R B !
    Cati, te felicit si iti multumesc pentru o asemenea promptitudine. Voi adauga linkul tau in articol, dar…sincer, pentru ca numai cu sinceritate am comunicat intotdeauna, inca nu am avut timp sa il scriu. Imediat ce il public, trec din nou pe la tine. Multumesc! O zi minunata!🙂

  3. […] trimis şi un negociator, care cu mare fală, probabil l-a convins să nu-şi facă greşit dreptate […]

  4. Vera spune:

    Uau….Fără cuvinte m-ai lăsat!
    Felicitări!

  5. CARMEN spune:

    Un poem fermecator… Înca o dovada ca iubirea înalta si confera sufletelor puritate.

  6. Mirela spune:

    Cati, poemul are un farmec greu de descris. Ceva ce n-am prea citit şi care mă lasă fără cuvnte. Iar dacă aş avea cuvinte, acelea ar fi doar de laudă! Bine ales! O zi excelentă!
    Aici e povestea mea:
    http://mirelapete.dexign.ro/2011/04/parfumul-printeselor-de-ieri-si-de-azi/

    • Cati Lupaşcu spune:

      N-am sa reusesc niciodata, Mirela, sa vorbesc asa cum o faci tu despre parfumuri… esti maestra in domeniu, eu aproape ignoranta. Ma bucur ca te-am descoperit, posturile tale… lectii pentru mine…

  7. Aliosa spune:

    @ CATI,
    Povestea mea de săptămâna aceasta este , sărut mâna tie si tuturor doamnelor ce-ti trec pragul casei virtuale umplându-ti inima de bucurie. Alte comentarii sunt de prisos.
    Alioșa.

    • Cati Lupaşcu spune:

      Ba nu, o poveste pe tema aceasta de la tine, sunt convinsa ca ar face furori. In general militarii stiu sa vorbasca frumos despre o femeie, au un mod aparte de a ne vedea si povesti. Ce zici, te prinzi?

  8. g1b2i3 spune:

    Avem si o poveste cu printese in versuri, in care nu lipseste iubirea fara de care o printesa nu e implinita.

  9. […] de fiecare dată când te trezeşti din somn ţi-ai putea aminti ceea ce ai visat, probabil până în […]

  10. daurel spune:

    Frumos, primavaratec…
    Sper ca nu s-a ofilit.

  11. razvanserbu spune:

    Frumos, un suflet de poet…

  12. Excelent poem. Felicitări!

  13. Cati Lupaşcu spune:

    Nu-i asa? Aschia nu sare departe de trunchi🙂

  14. […] puterii de convingere: soţul să-şi convingă soţia că toate blănurile […]

  15. […] paşi. 113    Un om normal, va elimina aproximativ 41.640 litri de urină. 114    Un simplu sărut pune în mişcare doi muşchi, un sărut pasional solicită toţi cei 34 de muşchi ai feţei. 115 […]

  16. […] O ştim acolo, cu parfumul său medieval, demn şi uşor rece, dar prietenos, ca orice lucru de preţ, cunoscut şi făcând parte din ceea ce numeşti cu mândrie: oraşul tău. Oraşul meu! Biserica […]

  17. […] Sudo – New York (Album World […]

  18. […] tuturor: Adrian Voicu, Alecu Racoviceanu, Alex Mazilu, Alicee, Androxa, Caius, Cati, Clipe de Cluj, Flavius, Gabi123, Gabitu, Gabriela Elena, Gabriela Savitsky, George Valah, Hai ca […]

  19. John from London spune:

    Frumoasa-I iubire , mai ales ca iubita mea face 20 pe 5 sept , o mai iubesc un pic si o las sa mearga pe drumul ei , ieri am vorbit , are un prieten de varsta ei , asta e , sper sa fie fericita in dragoste , nu am cum sa o opresc , poti sa opresti tineretea? Nu!
    Ei lasa ca nu mor cai cand vor cainii , oricum ma invatat asta mica „neste” scheme de am ramas…..Karen ma intorc la tine , poate mai intelept, pentru o vreme! Cu stima johnathan

  20. John from London spune:

    Karen e prietena mea oficial , se intorsese si ia la iubitul ei dinaintea mea , nu a mers , asa ca maine ne gasim pe orbita, nevastamea cu acte care „ma lasat liber” da de care nu sunt divortat tot ma indeamna sa ma intorc la sentimente mai bune , poate pa la 60 de ani de o vrea sa ma mai primeasca, hahahahahaah

    Lui asta mica , lui Lauren , pustoaica de care sunt indragostit i-am cumparat ceva sa fie de „zestre” nu face de mine , a fost o iubire de o „vara ”
    nevastamea cu acte ma alinta cu apelativul”porc batran ” lasa copilul in pace! hihihi
    rad eu rad da nu prea e , oricum pana la 50 mai e o leaca asa ca TRAIASCA DRAGOSTEA

    cu stima Johnathan

  21. […] de Cluj, Xaba, Cati, Alicee,  Caius, Cati, Clipe de Cluj, Flavius, Gina,    Gabi123, Redsky, Gabitu, Gabriela Elena, Gabriela Savitsky,  […]

  22. […] simplu sărut pune în mişcare doi muşchi, un sărut pasional solicită toţi cei 34 de muşchi ai […]

  23. […] paşi. 113    Un om normal, va elimina aproximativ 41.640 litri de urină. 114    Un simplu sărut pune în mişcare doi muşchi, un sărut pasional solicită toţi cei 34 de muşchi ai feţei. 115 […]

Lasă un răspuns

