Nu sunt fiţe de Dorobanţi!

Locuiesc pe Dorobanţi. Şi cu toată sinceritatea vă spun că abia aştept să înceapă lucrările de modernizare şi în zona mea. Sunt conştientă de tot disconfortul ce va urma, de toată nebunia pe care o vor presupune lucrările de reabilitare, de praful pe care va trebui să-l înghit, de gălăgia utilajelor şi hărmălaia muncitorilor, de noroi, de bătaia pentru locurile de parcare, de întreruperile iminente de apă, energie, gaze. Cu toate acestea, încerc să gândesc în perspectivă şi să văd partea plină a paharului – odată terminat calvarul, o să mă pot bucura că, în sfârşit, locuiesc pe o arteră importantă a municipiului, privilegiu devenit coşmar în ultimii … cititi mai departe in „Obiectiv – Vocea Brailei”

23 de răspunsuri la Nu sunt fiţe de Dorobanţi!

  1. Aliosa spune:

    @ Cati,
    Si când crezi că se va termina „ calvarul” ?
    Weekend plăcut !
    Aliosa.

    • Cati Lupaşcu spune:

      Offffffffffff, nici macar nu a inceput in zona mea.

      • Aliosa spune:

        @ Cati,
        Bună dimineata !
        Până ce nu intri pe : http://aliosapopovici.wordpress.com/2011/06/09/MI-E-TARE-DOR să citesti, să comentezi si să dai „ like ” , NICI NU VA INCEPE IN ZONA TA lucratrea mult visată ! O să vorbesc special cu cei de la drumuri să-ti ocolească strada.
        De ce mă ocolesti ?
        O duminică minunată !
        Cu respect, Aliosa.

      • Aliosa spune:

        @ Cati,
        Gata, am dat undă verde si cei de la reabilitare străzi BRĂILA se vor apuca de treabă si pe strada ta !
        Din grabă, in cuvântul LUCRAREA din comentariul de mai sus, am tastat si un nefericit de „ T” ! Eu nu-l pot sterge dar tu ca administrator al blogului, poti ! Asa că, te rog frumos, dă-i in cap cu „ delete” nu de alta, dar nu vreau să fiu băgat de vreun cârcotas in aceeasi oală cu „ GOAGĂL ” ………
        Multumesc si pentru asta si pentru vizită !
        Toate cele bune !
        Aliosa.

  2. VirtualKid spune:

    Apa carda este un produs de fite, chiar daca nu recunosti….
    Tocmai se anunta ca se alimina toate subventiile!

  3. VirtualKid spune:

    Stai sa te vad atunci cand o sa-ti taie si apa rece….

  4. Cati Lupaşcu spune:

    Asta bine ai spus-o! Sa ma vad… car de la Chercea cu sticluta🙂🙂🙂

  5. Cati Lupaşcu spune:

    Pe principiul cate-un pic pic pic🙂🙂🙂

  6. incertitudini spune:

    Sigur, până vin în vizită!!

  7. John from London spune:

    Traiasca Chercenii , jos cu boierii de la oras, ce ma bucur , sa sufere frate ca trebuia sa te rogi de ei pa vremea trecuta sa faci un dus…

    Traiasca , hihihihihi

    Motanul Jonathan

    • Cati Lupaşcu spune:

      Heiiii, salutare cherceanule! Ghinionul meu, pe vremuri eram chearceanca, deci ma milogeam de o cada cu apa calda, acum mi-s boieroaica si ma milogesc la Chercea de-un bidon cu apa rece 🙂🙂🙂

  8. […] nu v-am mai vizitat blogurile, nu am mai postat nimic, iar la comentarii nu am răspuns, VĂ MULŢUMESC PENTRU CĂ-MI SUNTEŢI ALĂTURI în această perioadă, tensionată pentru […]

  9. Mirela spune:

    Daca si apa devine o fita, am ales bine…destinatia de vacanta! Radem noi, dar cu astia nu se stie…Ei iti doresc o vara frumoasa si o vacanta minunata, cand va fi sa fie! Cu drag! )

  10. Bogdan spune:

    Salut,
    Este interesant site-ul tau si as vrea sa te intreb daca vrei sa il muti pe un domeniu de sine statator (adica sa scapi de .wordpress.com din coada link-ului site-ului tau) eu ma ocup cu crearea de site-uri in WordPress. Daca esti interesat contacteaza-ma pe site-ul meu http://www.bogdanroman.com/ si discutam mai multe.
    Multumesc,
    Bogdan

  11. […] Teo Negura,     Alex,     Luna patrata,      Bogdan Onin,      Calin,    Cati,      Cella,     Coolnewz,      Costin,     Cristi,     Dana […]

  12. razvanserbu spune:

    Muta-te la Bucuresti in perioada disconfortului. Tot pe Dorobanti desigur.😀 Ai putea fi vecina cu multe persoane importante. Preturile sint cam mari in zona… dar ce sa-i faci obrazul subtire cu cheltuiala se tine.

  13. daurel spune:

    La noi, in Romania, desigur, nu poti avea trai decent nici cu bani…

    Parerea mea.

  14. […] BAC a fost luat cu brio, trecând prin mult stres specific examenelor şi încărcându-mă cu multă oboseală. În plus, am promovat şi […]

Lasă un răspuns

