Toleranţă pentru un surâs

Rar sunt nevoită să trec pragul unei instituţii publice pentru a-mi rezolva probleme de ordin personal, dar vă spun cu toată sinceritatea şi responsabilitatea, de fiecare dată am o singură dorinţă: să îmi termin cât mai repede treaba şi să ies. Şi asta pentru că, ciudat, am tot timpul senzaţia că deranjez, că nimeresc numai în momente nepotrivite. Nu vă închipuiţi că mă cred vreo preţioasă, că am pretenţii absurde. Nici vorbă. Dar mă deranjează teribil lipsa de bun simţ.
Cititi mai departe aici.

Andi, Caius, Consiliu, Cosmin, Daurel, Dispecer, DoinaFlavius, GeorgeVaniaMadi, Mika, MirelaTeo.

28 Responses to Toleranţă pentru un surâs

  1. Mirel I spune:

    În pauza de masă, Bulă dă o fugă până la bancă.
    – Bună ziua, zice Bulă, aş dori să plătesc o factură.
    Casieriţa, plictisită, zice:
    – Vă rog să vă întoarceţi la coadă şi să vă aşteptaţi rândul, ca toată lumea.
    Bulă, mirat, iese din bancă şi mai intră o dată. La ghişeu nu era nicio coadă. Supărat, se apropie de ghişeu şi-i trage o palmă zdravănă casieriţei.
    – Cine-a dat? întreabă revoltată casieriţa.
    La care Bulă:
    – Nu ştiu, doamnă, nu vedeţi ce aglomeraţie e?

  2. john from London spune:

    Stau cu limba scoasa de un metru ca is + 27C , la voi e bine , ploua , ei asta e , ce sa zic , cred in sectorul privat , asa cum e l aici , cred ca a fi functionar public tre sa fie o anoare si doar cei ce vor sa dea ceva comunitatii sa o faca in rest , reforma a inceput , peste n ani cand generatiile vechi , ma refer la mine vor iesii din sistem ,Romania va fi un loc al certitudinilor , azi e la nivel de speranta , oricum statele vest nu ne plac asa ca un avant preamare al ec locale nu prea e primit cu bucurie , noi sa fim sanatosi !Important e sa fie pace , ca se poate si mai rau , fruntea sus si , hai noroc ca am dato pa bere , bona ia fata de la scoala , mai vedem noi , haaaaaaahaaaa, john

  3. john from London spune:

    Mirelus, pune si lu’ Johnel , un BZN , Margarita de pe youtube , si un My fremd the wind cu Demis r , ca am asa un chef de viata de numa numa si promit ca ma revansez extra pentru deranj ,hahha , multam John!

  4. Cati Lupaşcu spune:

    Hai, Mirel, fa-ti o mila de el ca prea a stat singurel saracu prin oras. Merita. va astept diseara in poiana, sa ne delectam cu muzica pusa de Mirel!

  5. john from London spune:

    Aloo nu ma invidiati , ca bona vine doar luni , miercuri si vineri , tri ore de ca e scumpa rau , 13 gbp / ora tata asa ca nu ma invidiati , oricum ii dau cash , va pupa john ,

  6. […] O fi încălcare de …Constituţie ? O fi …infracţiune  periculoasă de genocid, prin imprudenţă […]

  7. Daniel Tudose spune:

    daaaaaaaaaaaaa, masa functionarului public romanesc e ceva aparte, nici vampirii nu-i dau atata importanta haha, nesimtirea e deranjanta, nu foamea

  8. Iulia spune:

    Buna Cati.Eu imi amintesc un episod similar,pe vremea cand eram inca in Braila.A trebuit sa imi iau o stampila de la Primarie ,exact dupa Revelion.Asa eram programata .Binenteles ,Revelionul nu se termina pe 31 decembrie ,ci pe 3-4 Ianuarie.Administratia era inca in mese ,bauturi ,prajiturele si cozonaci.Munca incepuse oficial in tara.Nesimtirea era la cote maxime .

  9. incertitudini spune:

    Zambiti! Face bine inimii!
    Este printre putinele lucruri oferite/primite,fara stat la cozi,fara inghionteli, fara pret, fara tevea.(inca)

  10. daurel spune:

    Azi nu vreau sa supar pe nimeni; nici pe functionarii publici…; oricum, azi, i-am suparat pe cei ce-l iubesc pe Paunescu; in timp i-am necajit pe republicani, pe cei din case nationalizate, pe iubitorii de telenovele si manele…PS.Am un frate inspector cu protectia muncii pe un judet, deci functionar; il cheama PETRE, citeste bloguri…; in timpul programului…

  11. MIKA spune:

    Adevarat graiesti,nesimtire cat carul .
    Mi-e lehamite de mers in institutiile de genul ,vezi cate 5-8 persoane acolo care numai ca nu fac goblen si care-ti raspund in 2 peri .
    Cand am scris articolul despre mineriada si pensionariada ,am vrut sa scriu si despre acesti functionari.Imi pare rau pentru pensionari ca le-a trecut vremea de muncit si medici care salveaza vieti,dar in rest ar putea sa reduca posturile ,sa ramana 25%,nu sa le reduca salariile .
    2 in loc de 10 sa ramana si cred ca va fi mai bine….cu program de la 8-16 nu ..program de femei gravide!

  12. […] invit pe Aurora,  Gabi, Cati, World of Solitaire, Elisa, Corina, Adela, Aurora, Atitudini, Supraviețuitor, Gabriela […]

  13. […] Gabi, Cati, World of Solitaire, Elisa, Corina, Adela, Aurora, Atitudini, Supraviețuitor, Gabriela […]

  14. Mirela spune:

    De cate ori merg la Posta Romana sa duc un colet, functionarele au altceva de facut, am asteptat odata o ora. Ei bine, cand am vazut cati bani au luat disponibilizatii Postei Romane am inlemnit: pai sunt cei mai bogati someri din lume, am impresia. Sa tot fi concediat de la PR…oare de aceea ii trateaza pe toti cu dispret, ca sa fie concediati si umpluti da bani?
    O zi frumoasa, Cati! 🙂

    • Cati Lupaşcu spune:

      Stiu si eu ce calcule umbla prin mintea lor!? Dar un lucru il stiu cu certitudine, mintea functionarului public lucreaza cu totul altfel decat cea a unui angajat la patron. Diferentele sunt enorme!
      Multumesc la fel.

  15. George Valah spune:

    Aici e … clenciul! Unii deranjaza, altii.. Asa traiesc unii functionari publici „viata la servici”..
    V-ati dus cumva cu vre-o treaba la ei? Hmmm…rau! Alta era viata daca ati fi imprumutat un aer degajat, cu miscari agile si imbracaminte de marca, imprastiind in jur un parfum suav „de bon ton” si „haute couture”..Apoi intr-o sporovaiala spumoasa si fara subiect ati fi imprastiat, ca din neatentie…”atentii”.. In final ati fi amintit, asa, ca din intamplare si de …”problema” care va interesa…
    De fapt, in ziua de azi si cu reducerile de 25%, poate ca aerul vesel al oricui ar putea fi interpretat ca…afront! Mai bine..renuntati. Veniti maine. Alta zi, alta dispozitie.. si putin mai mult… „noroc”.

    • Cati Lupaşcu spune:

      Acum, ce sa spun. Daca as fi vrut musai sa imi rezolv problema pe cai „neortodoxe”, as fi putut da un telefon directorului institutiei si as fi reusit sa fentez „programul cu publicul”. Il cunosc suficient incat sa imi permit sa il deranjez cu un telefon. Dar nu imi place sa fac asa ceva si apoi problema era extrem de simpla. Pai, daca si pentru un flec trebuie sa apelezi la „cineva”, in ce tara traim!?

  16. baltazar72 spune:

    La Ministerul Muncii si Protectiei Sociale:
    -Domnule ministru, telefonistei noastre de la centrala i-a slabit aproape complet auzul. Ce vreti, dupa atatia ani…
    -Mut-o la Departamentul de Negocieri cu Sindicatele sau la ghiseul de reclamatii de la poarta.

Lasă un comentariu