Ce bine ne-ar fi!

Dacă nu am mai fi măcinaţi de orgolii. Dacă am fi capabili să ne evaluăm sincer şi corect, să ne recunoaştem defectele şi să nu ne exagerăm calităţile. Dacă am lua în considerare sfaturile bune, fără a ne gândi că în spatele lor, musai, trebuie să fie şi interese ascunse. Dacă uneori n-am da dovadă de mândrie exagerată. Dacă am ajunge să înţelegem că fiecare dintre noi este important, dar de importanţa unei roţi într-un imens angrenaj. Ne-ar fi mult mai bine dacă nu am mai fi egoişti. Dacă ne-am învinge mentalităţile şi am reuşi să ne smulgem din micimea vieţii individuale. Am începe astfel să descoperim şi lumea de dincolo de gardul curţii fiecăruia dintre noi. Cititi mai departe in Obiectiv – Vocea Brailei.

Iar aici gasiti materialul Megaafacerea Cluster Baragan.

8 Responses to Ce bine ne-ar fi!

  1. Aliosa spune:

    @ Cati,
    Bună ziua !
    Frumoase gânduri, putine speranțe !
    Ce bine ar fi dacă rotițele „ sistemului ticălosit ” in care trăim s-ar mișca fără a mai fi unse cu mită ………
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2011/07/26/POLIȚIA-ROMÂNĂ-INCOTRO ?
    Cu respect,
    Alioșa.

  2. stomatologul spune:

    Ai foarte mare dreptate in privinta a ceea ce „ar pute fi”… mai ales ca si trecutul sta marturie. Am facut armata in Braila si am avut ocazia sa vad ce inseamna agricultura facuta industrial (pentru asa se facea inainte de ’89), ca sa nu mai vorbim despre faptul ca in trecut din acest oras se dicta pretul graului.

    Chiar asa, „ce bine ne-ar fi!”.

  3. incertitudini spune:

    Cati,
    Nu știu cum este la Brăila, dar din 90, tot sper să văd lanuri de grâu și de floarea- soarelui, în locul parcelelor pestrițe, mai mult ciulini decât cereale, acolo unde, în copilăria mea, se întindeau loturile familiei și ale vecinilor.
    N-aș zice că doar din orgolii nu se face nimic.
    Este total dezinteres, dispreț față de această bogăție verde.
    Țăranii bătrâni și-au vândut pe lucru de nimic pământul moștenit. L-au cumpărat șmecherii, care știu că, peste niște ani, pământul va fi , din nou, o valoare.
    Orgolii?
    Da, dar mai ales, banii!!
    Ei decid.

  4. […] : Andi Bob, Alex Mazilu, Bogdan,  Caius,  Cati, Călin Hera, Cristian nabadaiosul, Cristian Dima, Carmen Negoiţă, Flavius, Gabriela Savitsky, […]

  5. Buddywonca spune:

    Personal nu sunt ptr uniformizare…..prin concentrare…..
    Nu sunt nici ptr. vreo forma de cooperativizare, fiecare trebuie sa-si dea silinta sa produca cit mai mult din pamintul pe care il are….xa sunt probleme ca de ex. nu ai masini de lucru, nu ai bani de saminta,ingrasamint, etc…sunt probleme care le rezolva piata libera ….nu te descurci, vinzi pamintul si cu banii faci altceva…..
    Eu stiu in jurul Brailei unii care se descurca f bine….
    individualizarea creeaza competitia….
    problema majora la noi este relatia propietar de pamint arendas si mai departe arendas samsar, etc.
    aici trebuie lucrat
    de asemenea creditele bancare necesare ptr productia agricola sunt f impotrtante…..
    CLUSTERUL bARAGAN…INSEAMNA UNIFORMIZARE….UNIFICARE IN DETRIMENTUL LIBEREI CONCURENTE, ETC , ETC.

  6. […] Carmen, Cati,  Mama Nineta, Trex !, Andreea, Isabelle, Crina, Cora,  Mikka,  Madi şi Onu, Simona, Sibilla, Floris şi Belle […]

  7. Cati, Superba pledoarie, pentru introspectie!
    Dar pentru asta, trebuie sa am si o minte supla, neimpietrita in prejudecati atavice.
    Am sa-ti urmez sfatul si primul gest, va fi sa nu-mi expun vreo parere stupida, izvorata din aceasta limitare in care ma zbat, fara sa-mi realizez conditia mizera bipeda.
    Numai bine!Madi si Onu

  8. […] Usca Vania, Roxana,  se-cret, Supravietuitor, Theodora,  Verovers,Nea Costache,  Aurora,  -X-, Cati, Coolnewz, Daurel,  Napocel, Gabi Cimpoca,  […]

Lasă un comentariu