Pentru 6 milioane, eu nu mă dau dimineaţa jos din pat!

Îi vedea în fiecare dimineaţă. Puţin după ora 8.00, îşi făceau apariţia printre standuri şi tarabe. Un băieţel de 9 – 10 ani şi o fetiţă de vreo 7. Neîngrijiţi, slăbuţi, cu ochii cârpiţi încă de somn. De milă, vânzătorii le dădeau ce aveau la îndemână, un fruct, un covrig, o pâine, o bucată de salam, o felie de brânză. În jumătate de oră încărcau o sacoşă şi dispăreau. Până a doua zi, când povestea se repeta. Într-o dimineaţă rece de toamnă, însă, când i-a văzut tremurând în nişte bluziţe subţiri şi cu picioarele în nişte şlapi rupţi, fără şosete, nu a mai rezistat. Avea acasă doi copii, cam de aceeaşi vârstă, cum să rămână indiferent?  Cititi mai departe in „Obiectiv – Vocea Brailei”.

16 Responses to Pentru 6 milioane, eu nu mă dau dimineaţa jos din pat!

  1. Aliosa spune:

    @ Cati,
    Bună dimineața !
    Felicitări pentru articol !
    Am citit întreg articolul și sunt de acord cu tot ce ai scris !
    Comentez aici căci dincolo e prea local . Aici vorbesc în general ca să nu mă amestec în treburile brăilenilor pe care-i respect căci sunt riverani DUNĂRII bătrâne ca și mine .
    Mai multe despre subiectul postat dezbaterii de către tine poți vedea și pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/
    la ultimul comentariu ca răspuns unui pingback trimis de un bloger cu care dialoghez virtual .
    Nu mi-ai mai trecut de mult pragul casei virtuale iar de ești supărată pe mine deși nu ți-am greșit cu nimic ,aș vrea să știu motivul chiar și prin mail.
    Toate cele bune îți doresc !
    Cu stimă și respect,
    Alioșa .

  2. […] & ® BAROSĂNESCU, Bianca, Blog-pierdut, Blogul meu,bă!, Blue2403, Brad, CAIUS, Cati ca voi, Cati Lupascu, Cosmin Stefanescu, Costin Comba,   Cristi Arad, Danette, Daurel, Delilah, Diamonds and rust, […]

  3. incertitudini spune:

    Cati,
    Să mă scuzi că am aflat cu întârziere- ieri a fost onomastica ta.
    La mulți ani de fericire, draga mea!!

  4. […] Virtualkid, Anny, Derscanu, Teo Negură, Luna pătrată, ‘mnealui, Carmen, Adela, Cati, Alexandru, Călin, […]

  5. Un articol foarte bun, realitatea pusa pe hartie! Adevarat ca trebuiesc luate masuri drastice, dar mai trebuie si oameni competenti si dedicati care sa studieze fiecare caz social in parte, pentru a se preveni eroarea.
    Si totusi, poate cineva se gandeste si la cei fara loc de munca, care ar vrea sa munceasca dar nu au unde….. chiar pentru 6 milioane….ca vad zilnic disparand locuri de munca, desi toti se lauda ca vor crea altele…..eu nu le vad!

  6. John from London spune:

    Buna Dimineataaaaa! 6 mil de euroi?
    pai eu ma dau la banii astea , )))))))))))))))))))))))))))))
    pai daca ii tolerati ii incurajati , le dati cand cersesc , ii imprumutati si nu protestati , asta e!
    Cati esti bine?

  7. […] Pentru 6 milioane, eu nu mă dau dimineaţa jos din pat! – Cati Lupascu […]

  8. oanaclara spune:

    Bine scris articolul! Reflecta o realitate trista…parinti care nu sunt parinti,copii fara copilarie dar care „beneficiaza” de nonmodele. Daca mama si tata se comporta asa, probabil si copiii lor,cand vor fi parinti,vor proceda la fel. Putini vor fi cei care vor dori sa fie altfel.

  9. […] La mulţi ani române oriunde te-ai afla! […]

  10. Andi Bob spune:

    La mulți ani, Cati, ție și celor dragi!
    Sper că sunteți foare bine!

  11. […] Milla, Tiberiu Orasanu, Roscata, Manole, Nice si Dragos, Max Peter, Pato Basil, Gabi, Adela Onete, Cati Lupascu, Cris-Mary, Dictatura Justitiei, Virusverbalis, Klausen1976, Creve, Fetita junglei, Oana Clara, […]

  12. […] Legea asistenţei sociale si eutanasierea maidanezilor, doua legi votate ieri Obiceiuri de Advent Pentru 6 milioane, eu nu mă dau dimineaţa jos din pat! aziul punctelor aiurea Căcărezii lui Băsescu ne lasă nemuritori şi reci… Resturi de […]

  13. […] & ® BAROSĂNESCU, Bianca, Blog-pierdut, Blogul meu,bă!, Blue2403, Brad, CAIUS, Cati ca voi, Cati Lupascu, Cosmin Stefanescu, Costin Comba,   Cristi Arad, Danette, Daurel, Delilah, Diamonds and rust, […]

  14. […] Virtualkid, Anny, Derscanu, Teo Negură, Luna pătrată, ‘mnealui, Carmen, Adela, Cati, Alexandru, Călin, […]

Lasă un comentariu