Unde nu-i cap, vai de picioare!

Să râvneşti la 45 milioane de euro şi să rămâi cu buza umflată. Ba, mai mult, din toată această afacere să te alegi şi cu 4,5 milioane de euro aruncaţi pe apa sâmbetei, fără nicio speranţă că îi vei mai putea recupera vreodată. Şi, în mod normal, să mai şi răspunzi în faţa comunităţii pentru ei. Cum o fi?

Cititi mai departe aici.

Materialul care sustine acest editorial il gasiti aici.

20 Responses to Unde nu-i cap, vai de picioare!

  1. MBS spune:

    SUNT INDIGNATA!!!!!!!!!!
    Statul a tăiat din suma pentru hrana copiilor instituţionalizaţi, dar nu şi din cea pentru deţinuţi!

  2. octavpelin spune:

    Cati,bine spui,o zi faina !
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  3. Incertitudini spune:

    Cati, este atata durere in tot ce se intampla, ca nu-mi gasesc cuvinte..nu stiu ce se va alege..Ne ramane doar credinta.

  4. john from London spune:

    Cati ca de obicei faci articole bune , nu imi faceam iluzii ca realitatea ar fi altfel , e ca in bancul ala cu : nu avem femei da va palace organizarea?
    Eu personal cred ca ne mai trebuie un pas istoric asdica inca 20 de ani ca sa o scoatem la capat !
    Deasemeni te indemn sa te mai gandesti si sa intri cumva in viata cetatii si sa faci politica , daca tu nu , eu nu prietenii nostri nu , cine ? Hai sa ne mai ajutam si singuri , zauasa !
    Din pacate fara politic nu se poate face mare lucru , sunt o groaza de oameni cinstiti inn tara si in afara , e timpul ca ei sa vorbeasca , altfel ne insctiem in noul partid comuniist si il declaram pa Nea Nicu erou , e corect asa?

    PS; ai 7.20£ in cont de la euromilion , ce faci cu ei ii reinvestesti ni ceva sau ii vrei cash?
    Cu stima john

  5. Cati Lupaşcu spune:

    Ha ha ha, nu mai spune si tu in public ca imi ia impozit Boc pe ei!

  6. […] uşă,  să  închid geamurile de la apartament; arătându-mă mirat, îmi explică: am văzut o pisică cu un pisoi în gură; să nu vi-l aducă în casă. O ascult … Era dimineaţă. Spre […]

  7. […] Elisa, Cella, Gabi, Cati, Lisandru, Geanina, Pisica, Teo Negură, Grișka, Vic, Daurel, Vania, Worldof Solitaire, Orry, […]

  8. […] Consiliul Naţional al Blogosferei, Cristian Lisandru, World of Solitaire, Supravieţuitor, Cati Lupaşcu, Mirela Pete, Elisa, Theodora Marinescu, Gabi123, Orry, Cosmin Ştefănescu, Simion Cristian, […]

  9. daurel spune:

    …deja, ma doare capul…

  10. ”…căci cineva va trebui să dea socoteală pentru milioanele risipite aiurea”

    Cine? 🙂

  11. Cati Lupaşcu spune:

    Heiiiiiiiiiiiii, bine ai revenit printre noi. Ti-am simtit lipsa!
    Cine intr-o lume normala sau in Romania?
    🙂 🙂

  12. Apreciez i-urile 🙂 🙂 🙂

  13. Cati Lupaşcu spune:

    Adik am pus punctul pe ” i ” de la ivaleriana 🙂 🙂
    Dar ma si bucura mult revenirea ta. Ti-am simtit lipsa si la comentariile mele si la blogul tau.

  14. Multumesc!

    Vad ca blogul asta continua sa ”musteasca” cu actualitate. Am sa-ncerc sa-mi mai dau si eu cu parerea 🙂

  15. Cati Lupaşcu spune:

    Oricand parerea ta e binevenita.

Lasă un comentariu