Ce porcărie de criză!

Când în urmă cu ceva vreme mi-am arătat scepticismul faţă de modernizarea Complexului de Porci şi respectarea graficului privind investiţiile de mediu, d-nul Caruz s-a supărat rău pe mine. La fel de rău ca şi atunci când am scris că pentru el Complexul de pe Baldovineşti este doar o investiţie strict imobiliară, din care o să mulgă până când ferma de la Tichileşti va fi complet pusă pe picioare, iar brăilenii îşi vor permite vile la marginea oraşului. Ei bine, de data aceasta, după ce va citi aceste rânduri, sunt convinsă că nu o s-o mai facă. Chiar n-ar avea de ce să se mai supere, ultima lui mutare demonstrând clar că în tot acest răstimp am avut dreptate: n-a luat nici măcar o secundă în calcul modernizarea şi realizarea investiţiilor de mediu. A muls şi atât, pozând în martir, în neînţeles, în şicanat politic. S-a plâns de câte ori a avut ocazia, dar a făcut bani. Iar noi, în tot timpul acesta, am înghiţit mizeriile şi mirosurile afacerii lui. Cititi mai departe in „Obiectiv – Vocea Brailei”. 

26 Responses to Ce porcărie de criză!

  1. Aliosa spune:

    @ Cati,
    Sincer,te-am vizitat de mai multe ori din 8 iunie până azi iar tăcerea ta mă pusese pe gânduri ! Degeaba tot spuneam că, MI-E TARE DOR de articolele tale ( http://aliosapopovici.wordpress.com/2011/06/09/mi-e-tare-dor , căci spusa -mi rămânea fără răspuns. Acum că ai apărut cu „ CE -PORCĂRIE- DE -CRIZĂ” , m-am linistit , si-ti doresc urgent recuperarea timpului pierdut căci, sincer, ti-am dus dorul articolelor tale. Nefiind brăilean si cum apa DUNĂRII bătrâne duce „ parfumul cocinei descrise ” de la VEST spre EST,adică-ntre brăileni si ucraineni, nu pot spune decât atât : dacă brăilenii nu iau taurul de coarne, vor suporta si de aici incolo acelasi aer infestat ca si până acum .In urbea mea miroase a flori de salcâm, tei si iasomie iar fumul de la combinatul de ingrăsăminte chimice se duce la vecinii nostri bulgari care, desi ne-au pârât pe la UE, tot n-au scăpat de el.
    Weekend plăcut !
    Aliosa.

  2. […] Marin,     Luna patrata,      Zina,    Gabriela,      Carmen,     Cati,     […]

  3. […] poţi dărui? Dăruieşte tot ce ai şi vei avea […]

  4. […] Adrian Voicu, Alecu Racoviceanu, Alex Mazilu, Ana Usca, Anavero, Androxa, Bogdan Onin, Caius, Cati, Clipe de Cluj, Costin Comba, Cristi, Dulcea Deea, Flavius, Gabi123, Gabriela Elena, Gabriela […]

  5. […] Marin,     Luna patrata,      Zina,    Gabriela,      Carmen,     Cati,     […]

  6. […] Negura, Georgiana, Ioan Sorin Usca, Nea Costache, Rokssana, Zina, Haicasepoate, Stropi de suflet,Cati, Vania, Vero, Vis si […]

  7. Mirela spune:

    Cati, mulţumesc şi aici pentru urări! Multă sănătate şi vacanţă minunată vouă, lui Coco! 😛
    P.S. Noi am respins Grecia (mizerie ca aici, am văzut cu ochii mei…)… Aşa că am ales, DIN NOU Veneţia! Doamne ajută! Grazie! Mai vorbim noi, numai bine şi foarte bine! 🙂

  8. incertitudini spune:

    Cati,
    Te superi dacă pentru o săptămână refuz să mă gândesc la criză?

  9. […] Nea Costache, Caius,  Ana Usca, Gabi Cimpoca,  Daurel, Cella,  Gabi123, Cati, Coolnewz, Gabriela Elena, Gabriela Savitsky, Giana, Ilarie, Vis si realitate,  Ioan Sorin Usca,  […]

  10. […] Nea Costache, Caius,  Ana Usca, Gabi Cimpoca,  Daurel, Cella,  Gabi123, Cati, Coolnewz, Gabriela Elena, Gabriela Savitsky, Giana, Ilarie, Vis si realitate,  Ioan Sorin Usca,  […]

  11. […] Ana Usca, Gabi Cimpoca,  Daurel, Cella,Nea Costache,  Gabi123, Cati, Coolnewz, Gabriela Elena, Gabriela Savitsky, Giana, Ilarie, Vis si realitate,  Ioan Sorin Usca,  […]

  12. […] Elena, Melami, Cristi Milla, Răzvan Cătălin Rinder, Cleo, Zina, Dan Văideanu, Ana Usca, Vania, Cati Lupaşcu, Bogdan Onin, Augustin Rădescu, Gia, Anamaria Deleanu, Grişka, Verovers, Gabriela Savitsky, […]

  13. […] Haicasepoate,Supravietuitor, Theodora, Vania,  Verovers, Vis si realitate,  Daurel,  Cati, Teo Negura , Coolnewz, Zina, Alex Mazilu,  George Valah,  Mirela […]

  14. […] Stropi de suflet, Supravietuitor, Theodora, Vania,  Verovers, Vis si realitate,  Daurel,  Cati, Teo Negura Umograf , Coolnewz, […]

  15. […] Alicee,  Carmen Negoiță,   Cella,  Gabriela Elena,  Ilarie,  Irina Comba,  Daurel,  Cati,  Umograf , Coolnewz. 3D, ciematografe, Cinema City, Clipe de Cluj, cluj-napoca, confort, filme, […]

  16. […] Ilarie, Ioan Sorin Usca, Irina Comba, Stropi de suflet,  Verovers, Vis si realitate,  Daurel,  Cati, Teo Negura Umograf , Coolnewz, […]

  17. […] Alicee, Caius ,Carmen Negoiță,   Cella,  Gabriela Elena,  Ilarie,  Irina Comba,  Daurel,  Cati, Coolnewz, Umograf, Costin […]

  18. […] Gabi Cimpoca, Georgi,Supravieţuitor,Caius , Carmen Negoiță,   Cella,  Gabriela Elena,  Cati, Coolnewz , Umograf , […]

  19. […] Pete,  Rokssana,  Theodora ,  Se-cret,  Gabi Cimpoca, Georgi,Supravieţuitor, Gabriela Elena,  Cati,  Umograf , Daurel, Vera. Zina. arhitectură gotică, Biserica Calvaria, i monument istoric, […]

  20. […] Ilarie,  Gabriela Cimpoca ,Georgi, Supravieţuitor, Carmen Negoiță,  Gabriela Elena,  Cati,  Daurel, […]

  21. […]   Nea Costache, Gina,   Teo Negură, ,Vero,  Georgi, Gabriela Cimpoca, Gabriela Elena,  Cati, primadona25, Daurel, Vera, Silavaracald, Vania, Ilarie, Haicasepoate, Gabi123,  Luna pătrată, […]

  22. […] Haicasepoate,Supravietuitor, Theodora, Vania,  Verovers, Vis si realitate,  Daurel,  Cati, Teo Negura , Coolnewz, Zina, Alex Mazilu,  George Valah,  Mirela […]

Lasă un comentariu